۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۴۶۰۰۶۹
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

حیات معقول در فلسفه سیاسی علامه جعفری بررسی می شود

کرسی ترویجی «حیات معقول در فلسفه سیاسی علامه جعفری» با حضور کارشناسان برتر این عرصه و به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.
علامه جعفری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با همکاری مراکز علمی دیگر اقدام به برگزاری کرسی ترویجی عرضه و نقد علمی «حیات معقول در فلسفه سیاسی علامه جعفری» کرده است.

بر اساس این گزارش، علیرضا صدرا عضو هیأت علمی مدرس و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران به ارائه بحث می پردازد و در ادامه حجت الاسلام قادر فضلی نویسنده و مدرس حوزه و دانشگاه و عبدالله ناصری عضو هیأت علمی گروه تاریخ و تمدن ملل اسلامی دانشگاه الزهراء(س) به نقد و نظر در مورد بحث وی می پردازند.

در این نشست علمی مرتضی یوسفی راد عضو هیأت علمی پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نیز حضور داشته و دبیری علمی را برعهده می گیرد.

در برگزاری این نشست دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی های نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی، انجمن مطالعات سیاسی تبیان و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور با پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی همکاری می کنند.

گفتنی است، این نشست علمی روز پنجشنبه 20 آبان ماه ساعت 10 صبح در سالن همایش های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی  واقع در خیابان معلم برگزار می شود./1330/ت303/ب1

ارسال نظرات