۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۴۶۰۱۶۲
مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام:

صدا و سیما آمادگی کامل برای پوشش حماسه بزرگ اربعین را دارد

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: بهره‌برداری از طرح‌های فنی صدا و سیمای مرکز ایلام و بازدید از بخش‌های مختلف مرکز از برنامه‌های دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در سفر به ایلام بود.
علیرضا شیرویی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، علیرضا شیروی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام امروز در گفت‌وگو با رسانه ها در ایلام اظهار داشت: با حضور معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما و جمعی از مسؤولان محلی از قرارگاه رسانه‌ای اربعین در پایانه مرزی مهران بازدید و این مرکز به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل صدا و سیمای ایلام گفت: همچنین بهره‌برداری از طرح‌های فنی صدا و سیمای مرکز ایلام و بازدید از بخش‌های مختلف مرکز از دیگر برنامه‌های دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در سفر به ایلام بود.

وی ادامه داد: دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی به همراه جمعی از مسؤولان استان ایلام از پایانه مرزی مهران بازدید کرد و در جریان تمهیدات و برنامه‌های رسانه استانی برای اربعین 95 قرار گرفت.

شیروی اضافه کرد: رسانه ملی تمهیدات گسترده‌ای را برای این که بتواند بخشی از این رخداد و این حماسه بزرگ را به جهانیان نشان دهد، اندیشیده و برنامه‌های مختلفی را در رادیو، تلوزیون و بخش‌های مختلف تدوین کرده است.

شیروی تصریح کرد: همچنین با حضور معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما طرح سیگنال رسانی زمینی در مرز بین‌المللی مهران به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل صدا و سیمای ایلام گفت: طرح سیگنال رسانی زمینی فیبر نوری، لیک و ماکروبیو با اعتبار 8 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی استانی و سازمان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: طرح سیگنال‌رسانی زمینی فیبر نوری و ... یکی از طرح‌هایی بود که با  بهره‌برداری از آن امکان ارتباط زنده 24 ساعته از مرز بین‌المللی مهران با شبکه‌های سراسری و بین‌المللی در اربعین امسال فراهم شده است.

این مسؤول اضافه کرد: همچنین با حضور معاون امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نشست قرارگاه رسانه اربعین در مرز بین‌المللی مهران برگزار شد.

شیروی تصریح کرد: مسؤولان استان ایلام و شهرستان مهران در خط مقدم پذیرایی از زوار بوده و ما هم در رسانه خادم مردم و مسؤولان وظیفه داریم که همین زحمات و خدمات را بازتاب دهیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام با اعلام این که مرکز با برگزاری جلسات مختلف آماده انعکاس حماسه اربعین در شبکه‌های ملی و فراملی را دارد، گفت: در ارتباط مستقیم با شبکه‌های مختلف آمادگی لازم کسب شده است./102/879/ب1

ارسال نظرات