۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۴۶۰۱۷۸
نماینده مجلس:

رویکرد دولت حرکت برنامه محور نیست

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که رویکرد دولت حرکت برنامه محور نیست، گفت: این نقیصه در خصوص برنامه ششم هم متاسفانه وجود دارد و دولت اعتقادی به تهیه و تصویب برنامه جامعی که در برگیرنده ی اهداف کمی شاخصه های عملکردی معین در طی یک برنامه باشد نیست.
نماینده مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات بیان کرد: مجلس هیچ خط معینی را در اختیار ندارد تا بتواند عملکرد دولت و دستگاه های اجرایی را در حوزه سیاست های اقتصاد مقاومتی ارزیابی کند.

کریمی گفت: رویکرد دولت حرکت برنامه محور نیست و این نقیصه در خصوص برنامه ششم هم متاسفانه وجود دارد و دولت اعتقادی به تهیه و تصویب برنامه جامعی که در برگیرنده اهداف کمی شاخصه های عملکردی معین در طی یک برنامه باشد نیست و در نتیجه لایحه ای که به مجلس داده است دربرگیرنده این اهداف نیست.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس اظهارداشت: با توجه به نقص جدی  که در لایحه برنامه ششم از نظر محتوا و مجموعه سیاست های مورد نظر دولت وجود دارد این به صورت چالش حل نشده باقی مانده است و امیدواریم این چالش به سرانجام برسد.

کریمی خاطرنشان کرد: در مجلس شورای اسلامی  این حساسیت در بین نمایندگان است که سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در قوانین مختلف و همینطور فرایند فعالیت های اقتصادی مورد توجه و تاکید باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: انتظاری که از دولت در خصوص تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی می رفت این بود که این سیاست ها در قالب مواد لایحه برنامه ششم گنجانده می شد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان  خاطرنشان کرد: به عبارتی این ها تبدیل به برنامه های عملیاتی در سطح کشور می شد که اجرایی شدن این برنامه ها و ارزیابی عملکرد دولت در راستای اجرای آن ها در طی زمان قابل ارزیابی بود و امروز متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداده است./842/پ202/ج1

ارسال نظرات