۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۴۶۰۲۱۴
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

دشمن به دنبال تبدیل هنجارها است/ مسؤولان به جای آمریکا امید به جوانان داشته باشند

حجت الاسلام محمدزاده گفت: دشمن امروز با تمام قدرت وارد عرصه نبرد و مبارزه با دین اسلام شده است، مسؤولان باید به جای دل بستن به مذاکره که مجرای حقیقی نفوذ دشمن است به باورهای دینی و استعداد جوانان کشور امید داشته باشد.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، فرهنگ را بیانگر هویت و ساخت یک جامعه دانست و گفت: سبک زندگی اسلامی یک فرهنگ الهی و عمیق برای نظم زندگی و زیست بشری است که باید بیش از بیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توسعه فرهنگ و سبک زندگی نیازمند اهتمام ویژه مسؤولان دارد، ابراز داشت: دشمن امروز در نبرد فرهنگی و جنگ نرم خود به دنبال تغییر شرایط هنجاری کشور ایران است، دشمن تلاش دارد تا هنجارهای اجتماعی ایران اعم باورهای دینی و انقلابی مردم را تغییر دهد و ناهنجارها را به جای هنجارها اعمال کند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه تغییر و تبدیل هنجارها هدف جامع دشمن در برنامه نفوذ خود در جریان مذاکرات بود، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد در ادامه بحث مذاکرات و تحکیم ارتباط خود سبک زندگی آمریکایی را با حیله و نیرنگ دوست جلوه دادن خود به ایران تحمیل کند.

وی هدف دشمن را ضربه به نظام اسلامی و باورهای دینی مردم عنوان و تصریح کرد: دعوای دشمن با ملت ایران سر دین است، ار این رو تلاش می کند تا فرهنگ فاسد خود را به ایران اسلامی نفوذ دهد، از این رو باید با تغییر سبک زندگی و آگاهی بخشی خانواده ها، برای جذب قشر جوان و تحصیلکرده و استحکام کانون خانواده ها تلاش شود.

حجت الاسلام محمدزاده وحدت و همدلی را در مقوله فرهنگ یک ضرورت دانست و افزود: تمام نهادهای مربوط به فرهنگ باید تلاش کنند تا فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی بیش از پیش در میان مردم گسترده شود و به یک هنجار اجتماعی و چهارچوبی در جامعه مبدل شود تا دشمن نتواند فرهنگ سخیف خود وارد کشور کند.

وی با بیان اینکه اسلام دین خاتم و بهترین شیوه زیست را برای بشریت به ارمغان آورده است و سعادت بشری را تضمین می کند، خاطرنشان کرد: چیزی مانند دین اسلام به این دقت و ریزبینی ابعاد مختلف حیات بشری را مورد توجه قرار نداده است، این نشان از غنا و عظمت دین اسلام دارد.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی تأکید کرد: همه در برابر فرهنگ عمومی جامعه مسؤول هستند، دشمن امروز با تمام قدرت وارد عرصه نبرد و مبارزه با دین اسلام شده است، مسؤولان باید به جای دل بستن به مذاکره که مجرای حقیقی نفوذ دشمن است به باورهای دینی و استعداد جوانان کشور امید داشته باشد./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات