۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۴۶۰۳۰۲
نمایشگاه مطبوعات؛

بازدید وزیر دادگستری از غرفه خبرگزاری رسا

حجت‌الاسلام وزیر دادگستری با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه مطبوعات پورمحمدی، از فعالیت های ارزشمند این رسانه حوزوی تجلیل کرد.
پورمحمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور در غرفه خبرگزاری رسا حضور یافت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های ارزشمند این خبرگزاری گفت: خبرگزاری رسا از خبرگزاری های خوب کشور به شمار می رود، فعالیت های اثرگذاری انجام می دهد و در انتقال اخبار حوزه علمیه به جامعه نقش مؤثرو بسزایی را ایفا می کند.

حجت الاسلام پور محمدی افزود: امیدوارم این رسانه بتواند با توجه به جایگاه مهم حوزه علمیه به فعالیت های ارزشمند خود با همین کیفیت ادامه دهد.

وی با بیان این که خبرگزاری های حوزوی باید آن قابلیت فراگیری و جایگاه والای خودشان را حفظ کنند، تصریح کرد: خبرگزاری های حوزوی باید سعی کنند به هیچ وجه موضوعاتی که چالش برانگیز هستند و از آنها تلقی جانبدارانه می شود و در شأن حوزه علمیه نیست مطرح نکنند.

وزیر دادگستری افزود: البته اینگونه قلمداد نشود که خبرگزاری رسا چنین است، این توصیه ای است به دیگر خبرگزاری های حوزوی و با توجه به اینکه حوزه معتمد جامعه و محور ارتقای فکر معنوی جامعه است باید شأن آن به خوبی حفظ شود./874/پ202/ج

محمدصالح غلامعلی نژاد
ارسال نظرات