۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۴۶۰۴۰۶
مدیر مرکز خدمات آذربایجان شرقی:

مرکز خدمات رویکرد فرهنگی را با جدیت دنبال می کند

حجت الاسلام موسوی با بیان این مرکز خدمات تلاش دارد آسیبهای فرهنگی و اجتماعی طلاب به ویژه خانواده های آنها را مورد توجه قرار دهد، گفت: این رویکرد می تواند در شناخت و ارزش گذاری خانواده به لباس و جایگاه روحانیت را در جلساتی افزایش و ارتقا دهد.
مرکز خدمات حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سید ابولفضل موسوی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی امروز در دیدار حجت الاسلام سید شهاب حسینی رییس جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان با تبریک انتصاب وی، خواستار تعامل بیشتر این دو مجموعه دینی و حوزوی شد.

وی با اشاره به سابقه همکاری موفق حجت الاسلام حسینی در سمت قبلی خود در اداره اوقاف با مرکز خدمات، گفت: امیدواریم تعامل خوب شما با مرکز خدمات و عنایات ویژه‌ای که به طلاب داشتید همچنان در سازمان تبلیغات ادامه داشته باشد و مطمئناً این همکاری برکات زیادی را به همراه خواهد داشت.

مدیر مرکز خدمات استان با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری مرکز خدمات با دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی برای برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی تربیت مربی قرآن ویژه خانواده‌های طلاب و روحانیان خواستار ادامه این همکاری شد و گفت: این مرکز در رویکرد جدید خود توجه به مسائل فرهنگی را مورد توجه جدی قرار داده است.

وی با بیان این مرکز خدمات در این رویکرد تلاش دارد آسیبهای فرهنگی و اجتماعی طلاب به ویژه خانواده های آنها را مورد توجه قرار دهد، تصریح کرد: این رویکرد می تواند در شناخت و ارزش گذاری خانواده به لباس و جایگاه روحانیت را در جلساتی افزایش و ارتقا دهد.

حجت الاسلام موسوی با ارايه گزارشی از برنامه‌های مختلف فرهنگی انجام شده از سوی مرکز خدمات استان، گفت: ازجمله برنامه های فرهنگی برگزاری کارگاه‌های ازدواج، همایش ممتازین تحصیلی، برنامه‌های متنوع قرآنی است که مورد توجه و اشتیاق اکثر شرکت کنندگان قرار گرفت.

حجت الاسلام سید شهاب حسینی رییس سازمان تبلیغلات اسلامی آذربایجان شرقی با تشکر از حضور مسؤولان مرکز خدمات استان این دیدار را به معنای ادامه فعالیتهای مشترک و پیگیری همه تفاهم‌نامه‌های امضاشده دانست و گفت: امید است این دو مرکز با همکاری یکدیگر بتوانند فعالیتهای مثمر ثمری را به اجرا گذارند.

وی با اشاره به اهمیت و تآثیر فعالیتهای مشترک و همدلی و همکاری میان دو مجموعه خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده همکاری همه نهادهای حوزوی و پرهیز از موازی کاری و همچنین استفاده از تجربیات ارزشمند سایر عزیزان در برآورده شدن مطالبات مقام معظم رهبری بسیار مؤثر است.

رییس سازمان تبلیغات استان با تأکید بر اهمیت فعالیتهای مشترک، اذعان داشت: توجه به نقاط محروم استان ضرورت بیشتری در اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی دارد و با برنامه‌ریزی می‌شود تا حد زیادی عدالت را برقرار کرد، مناطق محروم نیازمند توجه بیشتری است تا مشکلات و مصائب آنها در این مسیر رفع شود./202/854/ب1

ارسال نظرات