۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۴۶۰۴۱۶
امام جمعه خلخال:

کم کاری و بی توجهی در شأن مدیران نظام اسلامی نیست

امام جمعه شهرستان خلخال، کم کاری و بی توجهی را مطلوب یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندانست و گفت: مطمئنا کم کاری یک مدیر ضربه به زیرمجموعه، ضربه به نظام و در نهایت ضربه به خود اوست.
امام جمعه جديد خلخال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری، امام جمعه شهرستان خلخال، عصر امروز در مراسم معارفه فرماندار جدید خلخال، خاطرنشان کرد: زمان زودگذر است و مسؤولان باید از این زمان ها به نحو احسن استفاده کنند و کارنامه و عملکرد مناسبی را در پیشگاه خداوند قرار دهند.

وی با تاکید بر سعادتی که خداوند به مسؤولان داده تا در خدمت بندگان خدا باشند، افزود: فرصت خدمت‌رسانی کم است و مسؤولان نباید در خدمت به مردم غفلت کنند.

حجت الاسلام رشتبری با تقدیر از زحمات انجام شده از سوی فرماندار سابق، تصریح کرد: جلب رضایت مردم جلب رضایت خداوند است.

وی کم کاری و بی توجهی را مطلوب یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندانست و گفت: مطمئنا کم کاری یک مدیر ضربه به زیرمجموعه، ضربه به نظام و در نهایت ضربه به خود اوست.

امام جمعه خلخال با یادآوری یوم‌الحساب و این موضوع که انسان فرصت خدمت داشته ولی قصور کرده یادآور شد: حسرت روز قیامت خیلی سنگین است.

حجت الاسلام رشتبری از فرماندار جدید شهرستان خلخال پیگیری امورات شهرستان، جلب رضایت مردمی و تلاش بر توسعه شهرستان خلخال و رفع محرومیت را خواستار شد و گفت: باید از فرصت‌ها در جهت خدمت به مردم شهرستان استفاده شود.

وی جاده خلخال به اسالم را یکی از ظرفیت‌های گردشگری استان و شهرستان عنوان کرد و گفت: زیبایی زمستانی و گردنه زیبای الماس و زیبایی جاده پونل در زمستان باید مورد توجه مسؤولان باشد تا از این طریق شاهد توسعه شهرستان خلخال باشیم.

امام جمعه شهرستان خلخال استعدادهای معدنی شهرستان خلخال را یادآور شد و ادامه داد: حمل مواد خام معادن و سنگ‌ها فقط جاده خراب کنی در شهرستان را به دنبال داشته و هیچ سودی برای شهرستان نداشته است که باید این مهم نیز مدیریت شود.

حجت الاسلام رشتبری مهمترین عامل حضور سرمایه‌گذاران در منطقه را اخلاق و برخورد شایسته مدیران بانک‌ها و مسؤولان ادارات عنوان کرد و گفت: انضباط و نظم اداری برای مدیریت شهرستان برای نظارت بر زیرمجموعه خوب است ولی نباید با بهانه نظم اداری مانع سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در منطقه شد.

وی به ضرورت احترام به جایگاه تمام مسؤولان و دست‌اندرکاران تاکید کرد و گفت: همه در جایگاه خودشان قابل احترام هستند و هر مسؤول اداره باید با اخلاق با سرمایه‌گذار برخورد و در جهت حل مشکلات سرمایه‌گذاران تلاش کند.

امام جمعه خلخال، اظهار داشت: با توجه به اینکه فرماندار جدید خلخال از اهالی شهرستان بوده و مشکلات شهرستان را کاملا لمس کرده و قبلا نیز در فرمانداری خلخال فعالیت کرده انتظار می‌رود با دوری از برخی از حواشی و پرداختن به سیاست در زمینه توسعه شهرستان اقدامات جدی را انجام دهد./202/937/ب1

ارسال نظرات