۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۴۶۰۴۴۰
امام جمعه بندرامام:

صهیونیست ها تعیین کننده رییس جمهور آمریکا هستند

امام جمعه بندرامام با اشاره به این که سیاست های کلی آمریکا تغییر ناپذیر است، گفت: رییس جمهور جدید از سوی صهیونیست ها انتخاب و با هماهنگی آنها تنها تاکتیک های جدیدی برای پیش بردن اهداف مدنظر قرار خواهد داد.
حجت الاسلام محمد تابش ، امام جمعه بندر امام خميني (ره)

حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندرامام، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ابراز داشت: دموکراسی در آمریکا، دموکراسی هدایت شده و باطنی فاشیسم و استبداد دارد که با تبلیغات رسانه ای و حمایت های مالی سرمایه داران بزرگ افکار عمومی به سوی افراد خاصی که منافع سیاست مداران آمریکایی را تأمین کنند، هدایت می شوند.

امام جمعه بندرامام با بیان این که رؤسای آمریکا در سیاست داخلی و خارجی و حتی نحوه مدیریتی کشور خود باید با لابی آیپک هماهنگ باشند، خاطرنشان کرد: آمدن هیچ رییس جمهوری به سود کشورمان نیست و رییس جمهور جدید آمریکا از سوی صهیونیست ها برای حرکت های منطقه ای و جهانی انتخاب و مورد حمایت قرار می گیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندرامام به دموکراسی هدایت شده آمریکا اشاره و عنوان کرد: معرفی عمده نامزدهای انتخاباتی از میان دو حزب نشان از دموکراسی ظاهری آنها دارد و نامزدهای سایر احزاب حمایت نشده و میدان داری ندارند.

حجت الاسلام تابش تصریح کرد: سیاست های آمریکا تغییر ناپذیر است و رییس جمهور جدید با هماهنگی صهیونیست ها تنها تاکتیک های جدیدی برای پیش بردن اهداف مدنظر خواهد داد.

وی با بیان این که جامعه و حکومت آمریکا از جنبه اخلاقی و سیاسی ساقط شده است، اظهار داشت: آمریکا پایبند اصول و ضوابط سیاسی جهانی نیست و اتهامات نامزدها در مناظره های انتخاباتی مصداق «عدو سبب خیر شود اگر خدا خواهد» است که سبب آشکار شدن بخشی از حقایق درباره سقوط فرهنگ و تمدن آمریکایی، اهداف پلید و سیاست های پشت پرده شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی انتخابات آمریکا را مفتضح ترین انتخابات در تاریخ این کشور برشمرد و افزود: قطعا در پی این انتخابات، آمریکا دچار افت خواهد شد و مسؤولان داخلی کشورمان که درباره این انتخابات سخنانی بر زبان رانده اند، بهتر آن است که صبر کرده و پیشاپیش به استقبال حادثه نروند./9456/302/ب3

ارسال نظرات