۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۴۶۰۴۴۸
مسؤول امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

مکتب حسینی مکتب دشمن شناسی و بصیرت دینی است

مسؤول امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به نگرش امام حسین در روز عاشورا گفت: مکتب حسینی مکتب دشمن شناسی و بصیرت دینی است.
حجت الاسلام فاضلی پیردوستی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الله فاضلی پیردوستی مسؤول امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد سلمان فارسی کرمانشاه ابراز داشت: آموزش و نیازهای جامعه باید در تناسب با هم باشند و آموزشها پاسخگوی نیاز افراد جامعه باشد.

مسؤول فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در برخی مسائل که انسان آگاهی کاملی ندارد باید اطلاعات دینی خود را ارتقا دهد و اجازه ندهد شیطان تصویر ذهنی مدنظر خود را در انسان ایجاد کند و اعمال ناصحیح انسان را درست و بدون اشکال جلوه دهد.

این مسؤول در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: باید در مسائل سیاسی نگاهی زیرکانه و قهرمانانه داشت و اجازه نداد دشمنان خواسته های خود را بر ما تحمیل کنند بلکه حفظ اقتدار و عزت نظام و انقلاب از ضروریات است.

وی یادآور شد: در زمان امام حسین (ع) نیز مذاکره وجود داشت اما مذاکره امام حسین (ع) یک دیپلماسی به تمام معنا عزتمدار بود و ایشان عزت را برای اسلام خرید و ذلت و حقارت دشمنان را به آنها فهماند.

حجت الاسلام فاضلی پیردوستی تأکید کرد: در قیام عاشورا پیروز حقیقی میدان، نگرش امام حسین (ع) بود، مکتب امام حسین (ع) در این نبرد پیروز شد زیرا در این مکتب دشمن شناسی و بصیرت دینی جایگاهی ویژه داشت.

مسؤول فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عنوان داشت: اگر کوفیان بصیرت دینی لازم را داشتند دشمنان چنین گستاخانه بر سبط نبی اکرم (ص) نمی تاختند ، مکتب حسینی مکتب عزت و خوبی است.

این مسؤول مطرح کرد: اگر تمام آموزه های امام حسین (ع) در جامعه ترویج پیدا کند قطعأ ملت ما در تمام صحنه ها پیروز میدان خواهد بود ولو اینکه این پیروزی با شهادت همراه باشد.

حجت الاسلام فاضلی پیردوستی اظهار داشت: ملتی که شهادت دارد ذلت را نمی پذیرد، ملتی که با فرهنگ شهادت عجین باشد هیچ گاه در مقابل استکبار جهانی زانو نخواهد زد./857/202/ب3

ارسال نظرات