۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۴۶۰۴۸۸
معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعت کشور:

مطبوعات حلقه وصل مردم با مسؤولان است

حجت الاسلام علیزاده با حضور در غرفه خبرگزاری رسا، مطبوعات را حلقه وصل مردم با مسؤولان دانست و گفت: مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری رسا که اخبار حوزه علمیه را انتشار می‌دهد به بهترین نحو می‌تواند مردم را با علما و اندیشمندان همگام سازند.
حجت الاسلام علیزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیزاده، معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعت کشور، در پنجمین روز از برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در غرفه خبرگزاری رسا حاضر شد و در جریان فعالیت های این رسانه حوزوی قرار گرفت.

حجت الاسلام علیزاده، خبرگزاری رسا را یکی از بهترین خبرگزاری‌های موجود در کشور ارزیابی و تصریح کرد: از آنجایی که خبرگزاری رسا خبر‌های حوزه علمیه را انتشار می‌دهد، بهترین گزینه برای ارتباط مردم با علما و اندیشمندان است تا مردم سبک‌زندگی اسلامی را از آنان فراگیرند.

وی با قرائت روایت «النّاسُ عَلى دِینِ مُلُوکِهِم» تأکید کرد: آحاد مردم جامعه از سبک‌زندگی، سیره و روش زندگی شخصیت‌ها و بزرگان الگو برداری می‌کنند.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعت کشور اظهار داشت: اینکه چه کسانی اسوه‌ و الگوی جوانان جامعه قرار می‌گیرند بسیار مهم است، چرا که این افراد چارچوب و منش زندگی مردم را تشکیل خواهند داد.

وی بی‌آلایشی و آراستگی زندگی مسؤولان در شکل‌گیری فرهنگ مناسب در کشور را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم رشد و تعالی داشته باشیم، ضروری است تا به علما و اندیشمندان خود بنگریم و از جای‌جای زندگی عالمان و اندیشمندان دینی بهره گیریم.

حجت الاسلام علیزاده ابراز داشت:‌ انسان‌هایی که پای بند به مسائل دنیوی باشند به هیچ وجه نمی‌توانند الگوی مناسبی برای جوانان این کشور باشند.

وی با اشاره به هجمه شدید فرهنگی دشمن یادآور شد: در عصر کنونی که در معرض یک جنگ تمام‌ عیار فرهنگی هستیم نباید بگذاریم تا زائقه مردم به واسطه افراد ناشایت تغییر یابد، چرا که دشمن در حال تغییر زائقه مردم و وارونه جلوه دادن حقیقت و ارزش‌های جامعه است و تمام تلاش خود را می‌کند تا زائقه جوانان را تغییر دهد.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعت کشور تصریح کرد: نظام ما یک نظام اسلامی و انقلابی است،از این رو در کنار رعایت مسائل و ارزش‌های اسلامی، پاسداری از ارزش‌های ملی نیز الزامی است تا مدار و ریل زندگی که همان سبک زندگی ماست، معین گردد./878/202/ب3

اکتای بهمنی
ارسال نظرات