۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۴۶۰۴۹۶
رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت:

اربعین حسینی تجلی عملی برائت از پایه گذاران ظلم و ستم است

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت پیاده روی اربعین را رزمایش عظیمی عنوان کرد که تجلی عملی برائت از پایه گذاران ظلم و ستم است.
اربعین

حجت‌الاسلام محمد جواد گراوند، درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: پیاده روی اربعین حسینی بزرگ ترین همایش مردمی در جهت پاسداشت از ارزشها است.

وی با بیان اینکه پیاده روی عظیم اربعین تجلی عملی برائت از پایه گذاران ظلم، استبداد و فتنه‌های ننگین و انحراف است، افزود: زیارت اربعین رزمایش عظیمی است ایستادگی مسلمانان را در برابر دشمنان به نمایش می گذارد.

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت در ادامه عنوان داشت: به تعبیر رهبرمعظم انقلاب، اربعین شروع جاذبه مغناطیسی حسینی است که زندگی سعادتمند را برای مؤمنان به ارمغان می‌آورد.

وی به اهمیت اربعین حسینی اشاره و اظهار کرد: با توجه به آیات و روایات زیارت امام حسین(ع) عمر انسان را طولانی، برکت در زندگی و خوشبختی نصیب او می‌کند.

حجت الاسلام گراوند با اشاره به اینکه زیارت اربعین عظمت مکتب اهل بیت(ع) را به تصویر می‌کشد، تصریح کرد: خودسازی و تزکیه نفس، تقویت بنیه های ایمانی و ارزشهای اخلاقی از برکات و آثار حضور در پیاده روی اربعین حسینی است.

وی با اشاره به هدف دشمن برای ضربه زدن به اتحاد مسلمانان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی خاطرنشان کرد: ما باید همواره مراقب دسیسه‌های دشمن در این زمینه باشیم.

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت در ادامه به فرصت تبلیغی مناسب در اربعین اشاره و بیان داشت: با بهره گیری از این فرصت باید در جهت تقویت و تحکیم ارزشهای دینی، باورها و اعتقادات جوانان و همچنین تقویت وحدت بین مسلمانان برای خنثی سازی دسیسه های دشمن بهره مند شد.

حجت‌الاسلام گراوند با با تأکید بر ضرورت توجه به توصیه‌های امنیتی و اجتماعی در جهت شرکت در پیاده روی اربعین حسینی خاطرنشان کرد: این مهم از مسائل ضروری است که باید مورد توجه زائران قرار گیرد./9459/302/ب3

ارسال نظرات