۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۴۶۰۵۹۴
مشاور فرماندهی سپاه صاحب الامر قزوین:

پشت تمام فرقه‌ها عوامل استکبار و صهیونیست وجود دارند

حجت الاسلام حسینی گفت: پشت تمام فرقه‌ها عوامل استکبار و صهیونیست وجود دارد، در گذشته بنی امیه و بنی عباس‌ها در برابر اسلام ناب محمدی می‌ایستادند و امروز آمریکا، اسراییل و صهیونیست با اسلام مبارزه می‌کنند.
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، مشاور فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، اربعین را روز پیروزی خون بر شمشیر دانست و گفت: اربعین یعنی حق همیشه ماندنی است، خون امام حسین(ع) از بین رفتنی نیست.

وی در ادامه افزود: در اربعین پیام امام حسین(ع) و اهداف ایشان به جهانیان ابلاغ می‌شود، اربعین روز مبارزه با استکبار و یزیدیان زمان است که مسیر اسلام را عوض کردند.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیاده روی اربعین قدرت و عزت شیعیان را به دنیا نشان می‌دهد، ابراز کرد: بعد از همایش عظیم پیاده روی اربعین نظام سلطه ضعیف‌تر و عقب نشینی می‌کنند.

آمریکا و اسراییل یزید زمان هستند

مشاور فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) اظهار کرد: پشت تمام فرقه‌ها عوامل استکبار و صهیونیست وجود دارد، در گذشته بنی امیه و بنی عباس‌ها در برابر اسلام ناب محمدی می‌ایستادند و امروز آمریکا، اسراییل و صهیونیست با اسلام مبارزه می‌کنند.

حجت الاسلام حسینی مذاکره با دشمنان را غیرمنطقی دانست و عنوان کرد: مذاکره با دشمنان نه تنها مشکلات را حل نمی‌کند بلکه دشمنان را گستاختر و جسورتر می‌کند و دندان طمع آنها به منابع و ذخایر کشورهای اسلامی بیشتر می‌شود.

وی در ادامه اضافه کرد: کسانی که مذاکره با دشمنان را بیان می‌کنند کوته فکر و جاهل هستند و سخنان رهبر معظم انقلاب را به درستی درک نکرده‌اند.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حضور طلبه‌ها در پیاده روی اربعین باید منسجم شود و آنها در بین نماز ظهر یا نماز مغرب به تبلیغ بپردازند یا بعد از مراسم ذکر مصیبت یا در مسیر راه روحانیان به تبلیغ بپردازند و اهداف امام حسین(ع) را شرح دهند.

مشاور فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) عنوان کرد: در حوزه‌های علمیه به طلاب آموزشهای لازم داده می‌شود و نیازی نیست آنها برای پیاده روی اربعین آموزش جداگانه‌ای ببینند.

حجت الاسلام حسینی در پایان گفت: تبلیغ را نباید تنها بر عهده طلاب و رحانیان بگذاریم و همه باید در پیاده روی اربعین مبلغ باشند و امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنند./955/303/ب2

ارسال نظرات