۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۴۶۰۶۲۳
مدیر مدرسه امام جعفرصادق الوان:

اربعین حسینی اجتماعی بی نظیر و حرکتی اعتقادی است

مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان با اشاره به تأسی پیروان ادیان و مذاهب از شیعیان گفت: اربعین حسینی حرکتی اعتقادی و اجتماعی بی نظیر که تأثیر خود را بر پیروان سایر مذاهب خواهد گذاشت.

اربعین

حجت الاسلام احمد کعب عمیر، مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که پیروان سایر ادیان و مذاهب به تأسی از شیعیان در کربلا حضور و به خدمت رسانی می پردازند، تصریح کرد: امام حسین(ع) متعلق به همه بشریت است و حرکت اربعین حسینی بر کسی پوشیده نبوده که در این زمینه شبکه های معاند به ناچار این حرکت عظیم مردمی اربعین را منعکس می کنند.

مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) با اشاره به حرکت خودجوش مردمی در اربعین حسینی اظهارداشت: اربعین حسینی اجتماعی بی نظیر و حرکتی اعتقادی و مردمی که بدون سازمان دهی و عدم دخالت هیچ سازمان و نهاد دولتی صورت می گیرد و تأثیرگذاری خود را بر پیروان سایر ادیان و مذاهب خواهد گذاشت. 

این مقام مسؤول با بیان این که مردم کشورمان به واسطه کارشکنی ها و سیاست های خبیث وهابیت و آل سعود امسال از حج ابراهیمی منع شدند، ابراز داشت: حج امسال ملت ایران با حضور پرشور و انگیزه چند برابری در ضریح امام حسین(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام کعب عمیر با اشاره به این که تهدیدها و انفجارات برای جلوگیری از حضور زوار در اربعین حسینی برای شیعیان تازگی ندارد، خاطرنشان کرد: از دوران بنی عباس تا امروز با انواع تهدید و قتل تلاش به منصرف کردن مردم از زیارت سیدالشهدا(ع) دارند اما در برابر چنین اقداماتی شاهد حرکت خودجوش و پرشور مردمی هستیم که دلیل آن وجود عشق امام حسین(ع) در دل ها است.

وی در پایان گفت: دشمنان خود به ناکارسازی تهدید ها و انفجارها در منع شیعیان از زیارت امام حسین(ع) و علاقه روزافزون جهانیان به اهل بیت(ع) اعتراف کرده اند./9456/303/ب3

ارسال نظرات