۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۴۶۰۶۵۰
آیت الله علما:

جانبازان و ایثارگران پشتوانه هایی محکم و استوار برای نظام و انقلاب هستند

آیت الله علما با اشاره به شجاعت و مجاهدت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: جانبازان و ایثارگران پشتوانه هایی محکم و استوار برای نظام و انقلاب هستند.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شامگاه امروز با جانباز و آزاده اهل سنت مصطفی الیاسی دیدار کرد.

آیت الله علما ابراز داشت: مصطفی الیاسی از یادگاران دوران دفاع مقدس است که حدود ده سال در اسارت رژیم بعثی عراق بسر می برد و در دوران اسارت نیز به درجه جانبازی نائل شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران بر گردن تمامی مسؤولان نظام و ملت ایران حق داشته و امنیت و اقتدار نظام را مرهون شجاعت و شهامت این عزیزان هستیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به کار ارزشمند رزمندگان اسلام ابراز داشت: حرکت شهدا، جانبازان و ایثارگران را نمی توان جبران کرد، رزمندگان اسلام پشتوانه نظام و انقلاب هستند.

وی در ادامه افزود: اقتدار نظام و کشور را از شهدا، جانبازان و ایثارگران داریم که هشت سال دفاع مقدس را در برابر جبهه باطل ایستادگی کردند.

آیت الله علما بیان داشت: جانبازان و ایثارگران با وجود آسیب ها و زخم هایی که از دوران دفاع مقدس دیده اند بازهم آماده صیانت و پاسداری از اسلام و انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: مسؤولان و مردم باید همواره حرکت عاشورایی شهدا، جانبازان و ایثارگران را مورد تقدیر و تجلیل قرار دهند و آنها را به فراموشی نسپارند.

وی در پایان مطرح کرد: جانبازان و ایثارگران پشتوانه هایی محکم و استوار برای نظام و انقلاب هستند و همواره تابع دستورات ولایت فقیه هستند لذا این عزیزان و خانواده های آنها همواره مورد توجه مسؤولان و مردم قرار گیرند./856/202/ب3

ارسال نظرات