۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷
کد خبر: ۴۶۰۶۷۴
حجت الاسلام میرقیاسی:

پیاده روی اربعین حسینی نماد مبارزه با استکبار جهانی است

عضو هیأت تحریریه نشریه افق حوزه با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی نماد مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: اربعین حسینی مظهر مبارزه با پلیدی های جهان و مقابله با ظلم جهانی و حمایت از مظلوم و حق است.
عضو هیأت تحریریه نشریه افق حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ، عضو هیأت تحریریه نشریه افق حوزه، در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها با بیان اینکه خصوصیات قیام امام حسین(ع) بسیار خصوصیات خاصی است، خاطر نشان کرد: یکی از این خصوصیات ویژه زیارت اربعین حسینی است.

عضو هیأت تحریریه نشریه افق حوزه با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی نماد مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: اربعین حسینی مظهر مبارزه با پلیدی های جهان و مقابله با ظلم جهانی و حمایت از مظلوم و حق است.

حجت الاسلام میرقیاسی با بیان اینکه حرکت اربعین در راستای نهضت امام حسین(ع) است، گفت: اربعین حسینی به خوبی نهضت امام حسین(ع) را زنده نگه می دارد و قدم هایی که در پیاده روی اربعین برداشته می شود نشانگر آن است که مسلمانان پایبند به امام حسین(ع) هستند و قصد گسترش این اهداف پسندیده را دارند.

عضو هیأت تحریریه نشریه افق حوزه با اشاره به اینکه زیارت اربعین امام حسین برای یک قشر خاص نیست، خاطر نشان کرد: امروز تمام شیعیان جهان اسلام خواستار این مهم هستند که در حماسه بزرگ اربعین حسینی شرکت کنند.

حجت الاسلام میرقیاسی بیان داشت:  در زیارت اربعین فرازهای بسیاری تاکید شده است تا مردم از جهالت بیدار و به راه هدایت شوند.

عضو هیأت تحریریه نشریه افق حوزه با بیان اینکه که قیام حسینی به خوبی توانست دین اسلام را حفظ کند، اظهار داشت: محرم حسینی خصوصیتی دارد که مردم به جهانیان اعلام حضور می کنند که همیشه پایبند مقدسات خواهند ماند.

حجت الاسلام میرقیاسی با بیان اینکه حرکت بزرگ محرم حسینی تنها برای مذهب شیعه نیست، خاطر نشان کرد: حرکت به سمت امام حسین(ع) و اربعین حسینی به نفع تمامی مذاهب اسلامی است.

شایان ذکر است، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از ساعت 13 روز شنبه با حضور اصحاب رسانه در محل مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد.

در نمایشگاه امسال 40 روزنامه، 13 خبرگزاری، 23 رسانه در حوزه دین و اندیشه، 86 رسانه در حوزه فرهنگ و هنر، 96 پایگاه خبری و هفته‌نامه سیاسی و اجتماعی، 79 رسانه با محوریت خانواده و 11 عنوان نشریات تخصصی کودکان حضور دارند./842/202/ب3

ارسال نظرات