۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۴۶۰۷۱۷
استاندار ایلام:

قرآن باید در تمام زندگی ما نهادینه شود

استاندار ایلام گفت: باید تمام زندگی ما براساس آموزه‌های قرآن کریم باشد، به‌ طورقطع آموزش قرآن کریم در سنین مختلف سبب می‌شود که جوانان و نوجوانان بیشتر با قرآن کریم و محتوا و آموزه‌های آن آشنا شوند.
مروارید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، محمدرضا مروارید، استاندار ایلام امروز در بازدید از روند اجرای پانزدهمین آزمون قرآن و عترت در دو بخش الکترونیکی ویژه کارکنان دولت و بخش کتبی ویژه اعضای مؤسسات قرآن و عترت در دبیرستان شهید آوینی شهر ایلام، اظهار داشت: قرآن کریم برای ما همه مسلمانان و بلکه همه بشریت کتاب و آیین‌نامه زندگی است و هر چه که داریم  از برکت اسلام و قرآن کریم است.

استاندار ایلام گفت: باید تمام زندگی خود بر اساس آموزه‌های قرآن کریم باشد، به‌ طورقطع آموزش قرآن کریم در سنین مختلف باعث می‌شود که جوانان و نوجوانان بیشتر با قرآن کریم و محتوا و آموزه‌های آن آشنا شوند.

وی بیان کرد:  ان شاالله بتوانیم آموزه‌های که در قرآن  کریم آمده است در زندگی خود به‌کارگیریم و زندگی ما بر اساس قرآن کریم باشد به‌ویژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که حکومت دینی است و تمام قوانین برپایه  قرآن کریم و شرع مقدس اسلام است.

مروارید با اشاره به برگزاری آزمون قرآن و عترت خاطرنشان کرد: این آزمون، یک رقابت قرآنی است و در روایات است که مردم در کار خیر از هم سبقت بگیرند و این نوع آزمون ها موجب می‌شود افراد جامعه قرآن کریم که مطالعه کنند و با آموزه‌های  قرآن کریم بیشتر آشنا شوند و این آزمون‌ها در فراگیری  قرآن در بین مردم تأثیر به سزایی دارد./879/102/ب2

ارسال نظرات