۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۴۶۰۷۱۸
به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت؛

دوره آموزش مجازی «در مسیر عشق» ویژه اربعین حسینی برگزار می شود

دوره آموزش مجازی در مسیر عشق ویژه پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) با تدریس رجبی دوانی و حجج اسلام ماندگاری، فلاح‌زاده و رفیعی برگزار می‌شود.
آموزش مجازی

به گزارش خبرگزاری رسا، دوره مجازی آموزشی فرهنگی «در مسیر عشق» ویژه اربعین حسینی(ع) به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت برگزار می‌شود.
از  مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره می‌توان به ارائه مباحث علمی با زبان ساده و خلاصه و توسط اساتید طراز اول کشوری و همچنین وجود اطلاعات مورد نیاز پیاده‌روی اربعین، مقدمات سفر، نقشه مسیرهای پیاده‌روی زیارت اربعین، راهنمای گفتگوی زبان عراقی، منتخب ادعیه و زیارات و منتخب روضه و مداحی اشاره کرد.

لازم به یادآوری است؛این دوره با تدریس موضوعاتی همچون «تاریخ زیارت» توسط  رجبی دوانی، «آثار و برکات زیارت» توسط حجت‌الاسلام رفیعی، «اخلاق و آداب زیارت» توسط حجت‌الاسلام سیدحمید حسینی، «زیارت از نگاه قرآن و حدیث» توسط  سیدمحسن میرباقری، «پاسخ به شبهات زیارت» توسط حجت‌الاسلام ماندگاری و «احکام سفر و زیارت» توسط حجت‌الاسلام فلاح‌زاده در قالب محتوای الکترونیکی چندرسانه ای، با قابلیت ارائه در فضای وب و همچنین به صورت نرم‌افزار قابل بهره‌برداری در گوشی‌های تلفن همراه تولید شده است.

کاربران برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتیwww.ainolhayat.ir  مراجعه کنند./872/102/ب2

ارسال نظرات