۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۴۶۰۷۳۰
معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد:

تربیت طلبه انقلابی هدف حوزه های علمیه است

معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در راستای انقلابی ماندن حوزه ها، گفت: مهم ترین هدف ما در تربیت طلبه انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.
مدرسه علمیه خواهران

صغری باقری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محور فعالیت حوزه های علمیه را تربیت طلبه تراز انقلابی بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از توطئه های دشمن ضربه زدن به کانون خانواده و رواج بی بند و باری است، خاطرنشان کرد: خواهران طلبه و مبلغ نقش بسزایی در این زمینه دارند.

معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد با اشاره به ظرفیت مدارس علمیه در تربیت و پرورش طلاب توانمند و مبلغ، اظهار داشت: طلاب در عرصه تبلیغ می توانند مروجان امر به معروف و نهی از منکر باشند و در تحکیم بنیان خانواده ایفای نقش کنند.

وی به نقش تربیتی طلاب خواهر اشاره و اظهار داشت: تربیت و پرورش نسل جوان مؤمن و ولایی امری بسیار مهم و حیاتی برای ورود به جامعه و مصون ماندن در برابر هجمه های دشمن است که باید مورد توجه مادران قرار گیرد.

باقری با یادآوری به نقش حوزه های علمیه در حاکمیت تربیت دینی در جامعه، خاطرنشان کرد: تربیت دینی بهترین عامل برای خنثی کردن هجمه های فرهنگی و تربیتی جوانان بوده و رشد فرهنگ دینی در گرو فعالیت تبلیغی مبلغان و تربیت صحیح نسل جوان و نوجوان است.   

تحصیل 113 طلبه در مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد  

وی در ادامه از تحصیل 113 طلبه خواهر در مدرسه فاطمیه(س) خرم آباد خبر داد و گفت: این طلاب هم اکنون در سطح دو حوزوی مشغول فراگیری دروس حوزه هستند.

معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد ارتقای سطح علمی و کیفی در مدرسه را هدف اصلی معاونت آموزش خواند و گفت: انجمن علمی اساتید این مدرسه در راستای پیشبرد اهداف برنامه های آموزشی اقدامات گسترده ای انجام می دهند.

وی راهکارها و نظرات در جهت ارتقای کیفیت آموزش دروس حوزه و برگزاری نشستهایی با حضور اساتید در جهت تحقق برنامه های این انجمن علمی را از جمله برنامه هایی دانست که مورد توجه قرار می گیرد./9459/303/ب2

ارسال نظرات