۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۴۶۰۷۵۲
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی کرمانشاه خبر داد؛

تشکیل گروه های معرفی شهدا در مدرسه علمیه امام خمینی کرمانشاه

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی کرمانشاه با اشاره به اهمیت معرفی شهدا در حوزه های علمیه، گفت: گروه هایی با نام یک شهید برای معرفی هرچه بیشتر شهدا در مدرسه علمیه امام خمینی تشکیل می شود.
حجت الاسلام علی نصیری

حجت الاسلام علی نصیری، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از اعزام طلاب این مدرسه علمیه به مناطق عملیاتی خبر داد و ابراز داشت: طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه عصر امروز از مناطق عملیاتی بازی دراز و تنگه مرصاد در استان کرمانشاه بازدید خواهند کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه خاطرنشان کرد: توجه به نمادها و یادمانهای دفاع مقدس یاد و خاطره شهدا و ایثارگری های آن زمان را زنده نگاه داشته و به نسلهای بعد منتقل می کند.

وی با اثرگذار خواندن اردوهای راهیان نور تصریح کرد: اقبال مردم به برپایی اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بیانگر توجه مردم به شهدا و آرمانهای شهدا است.

حجت الاسلام نصیری تقویت روحیه انقلابی را از مهم ترین وظایف حوزه های علمیه و طلاب خواند و افزود: آشنایی طلاب با مکتب شهدا زمینه ساز ترویج این مکتب و روحیه انقلابی در جامعه می شود.

این مسؤول بیان داشت: طلاب مکتب شهدا را در میان جوانان و نوجوانان و دانش آموزان ترویج دهند و روح و ذهن آنها را با مکتب شهدا عجین کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی استان کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: شهدا در مسابقه شهامت و شجاعت با یکدیگر به رقابت پرداختند و از مقربان درگاه احدیت قرار گرفتند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان داشت: از ویژه برنامه های مدرسه امام خمینی(ره) تشکیل گروه هایی با نام یک شهید برای معرفی هرچه بیشتر شهدا به سایر طلاب است که در این گروه ها وصایای شهدا، زندگینامه، خصوصیات اخلاقی آنها در خانواده و در جبهه تشریح می شود./857/303/ب2

ارسال نظرات