۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۴۶۰۸۲۶
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

گروهک‌های تروریستی تفسیر به رأی از آیات قرآن دارند

مخبر دزفولی در بازدید از مهد قرآن و عترت تبریز گفت: گروهک‌های تروریستی با تفسیر به رأی از آیات قرآن جنایات بی‌شماری در منطقه انجام داده اند.
دکتر محمدرضا مخبر دزفولی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در بازدید از مؤسسه مهد قرآن و عترت استان آذربایجان‌شرقی ضمن تقدیر از فعالیت‌های چندین ساله این مرکز آموزش علوم و معارف قرآنی در کشور، اظهار داشت: تنها راه نجات بخش مقابله با جریان‌های تکفیری معاند و منحرف تمسک به آموزه های قرآن است.

وی با بیان این‌که گروهک‌های تروریستی با تفسیر به رأی از آیات قرآن جنایات بی‌شماری در منطقه انجام داده اند، خاطرنشان کرد: هرچه قدر معارف دینی و قرآنی را در نسل‌های آتی ترویج دهیم، آینده انقلاب اسلامی تضمین می‌شود. به عبارت دیگر این ما هستیم که آینده نظام را رقم می زنیم.

مخبر دزفولی با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر مسأله آموزش مفاهیم قرآنی در سراسر کشور تأکید ویژه داشته اند، تصریح کرد: فعالیت‌های مهد قرآن مصداق بارز تحقق مطالبات و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم بوده است.

وی با تأکید بر این‌که مسأله انس با قرآن در خانواده‌های ایرانی با فعالیت مراکزی همچون مهد قرآن ممکن خواهد بود، گفت: امروز در کمال خرسندی شاهدیم جمع کثیری از برادران و خواهران دلسوز و متدین در شعبات متعدد مهد قرآن آذربایجان‌شرقی با مدیریت برادر عزیز جناب آقای وظیفه‌شعاع فعالیت دارند که جای بسی تقدیر از این همت عالی شما وجود دارد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: بی‌شک شما جوانان محور ترویج جریان قرآنی و مطالبات رهبر معظم انقلاب هستید؛ مایه بسی مباهات است که در شعبات استانی و فرااستانی مهدقرآن اقدامات زیربنایی و کارهای بی‌نظیر انجام می‌شود که باید این کارهای بزرگ خوب و در سطح ملی معرفی شود.

بنابر این گزارش، دکتر محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز پس از بازدید از مهد قرآن تبریز به همراه دکتر محمدعلی کی‌نژاد عضو دیگر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس دانشگاه هنر اسلامی تبریز از خانه موزه استاد شهریار بازدید کردند.

همچنین مخبر دزفولی به اتفاق دکتر کی نژاد عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و همراهی سردار نصرتی رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و حجت الاسلام حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز از مرکز نگهداری تربیت و آموزش نجات تبریز بازدید و در جریان روند انجام کار آن قرار گرفتند./935/202/ب2

 

ارسال نظرات