۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۵
کد خبر: ۴۶۰۸۴۰
عارف:

انتخابات 96 بسیار مهم است

عارف با بیان این که انتخابات اردیبهشت 96 بسیار حائز اهمیت است، گفت: مردم سرمایه‌های معنوی انقلاب هستند و اتکای همه مسؤولان در اجرای برنامه‌ها به حضور پررنگ و نقطه نظرات آنان در صحنه‌های مختلف سیاسی بستگی دارد.
عارف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس دهم، در در مراسم افتتاحییه دفتر مردمی نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی که در حسینیه مهربانیهای شهرری برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات اردیبهشت 96 بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: مردم سرمایه‌های معنوی انقلاب هستند و اتکای همه مسؤولان در اجرای برنامه‌ها به حضور پررنگ و نقطه نظرات آنان در صحنه‌های مختلف سیاسی بستگی دارد.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی درباره وظایف نمایندگان مجلس، ابراز کرد: وظیفه ملی نخستین وظیفه نمایندگان است که مستقل از مکان فیزیکی است به این منظور فراکسیون امید راه اندازی شد تا مسائل کلان و اولویت‌های کشور مورد نظارت و پیگیری و در نهایت اجرایی شود.

رئیس فراکسیون امید مجلس دهم در ادامه با اشاره به مهم‌ترین اهداف هفت گانه فراکسیون امید، گفت: مبارزه با تبعیض، فقر، فساد، بیکاری و آسیب‌های اجتماعی از مهم‌ترین اهداف این فراکسیون به شمار می‌رود.

عارف برنامه 128 بندی برجام را میثاق نمایندگان با مردم دانست و تصریح کرد: مسائل کلان و ملی در فراکسیون امید و مسائل انتخابیه در مجمع تهران را مورد بررسی قرار می‌دهیم، نمایندگان در حوزه انتخابیه خود باید مشکلات را بررسی و در برطرف کردن آن اقدام کنند.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات مردم از نمایندگان دو بخش است که نخستین آن مربوط به رفع مشکلات مردم و دیگری نظارت بر اجرای قوانین و تصمیمات اخذ شده است.

وی پیگیری و تحقق وعده‌های داده شده را از دیگر وظایف نمایندگان دانست و اظهار داشت: گاهی برخی از مسؤولان در حضور مردم تحت تاثیر جو قرار گرفته و وعده‌هایی می‌دهند این در حالی است که اگر کسی وعده‌ای می‌دهد باید آن را عملی کند تا مردم به مسؤولان بی اعتماد نشوند.

عارف با بیان اینکه دفتر نمایندگان در راستای تعاملات و ارتباط بیشتر نمایندگان و مردم تشکیل شده است، ابراز کرد: دیدار حضوری مردم با نمایندگان در رفع مشکلات بسیار حائز اهمیت است و ما در نظر داریم این دفاتر را به چهار عدد افزایش دهیم./813/پ202/ج

 

ارسال نظرات