۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۴۶۰۸۴۲
به مناسبت دهه پایانی ماه صفر صورت می گیرد؛

اعزام 350 مبلغ به بقاع متبرکه استان لرستان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: تا پایان ماه صفر 350 مبلغ بومی و غیر بومی به بقاع متبرکه امامزادگان استان اعزام می شود.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام مرتضی خاکباز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به مناسبت دهه پایانی ماه صفر 350 مبلغ بومی و غیربومی به بقاع متبرکه امامزادگان استان لرستان اعزام می شوند.

وی تبیین فرهنگی عاشورایی و تلاش در جهت تحکیم پایه های دینی جوانان با ترویج و بیان آموزه های دینی را از اهداف اعزام مبلغان عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان اقامه نماز جماعت، برگزاری مراسم عزاداری در دهه پایانی ماه صفر، پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی جوانان را از جمله فعالیت تبلیغی مبلغان بیان کرد.

وی با اشاره به برپایی خیمه های معرفت در بقاع متبرکه لرستان، خاطرنشان کرد: مبلغان با حضور در این پایگاه ها مشاوره های دینی و خانوادگی با زائران ارائه می دهند.

حجت الاسلام خاکباز در ادامه بیان داشت: از طرف اوقاف و امور خیریه لرستان نیز 15 مبلغ به مراسم پیاده روی اربعین حسینی اعزام می شود.

وی اربعین را فرصتی مناسب در جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ عاشورایی خواند و ادامه داد: مبلغان اعزامی با حضور در جمع زائران اربعین به تبلیغ و ترویج فرهنگ عاشورایی می پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به استقبال جوانان از مراسم پیاده روی اربعین بیان داشت: با استفاده از این فرصتها باید در جهت بصیرت افزایی بین نسل جوان بهره مند شد.

وی در ادامه یادآور شد: از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور یک هزار و 200 مبلغ در مراسم پیاده روی اربعین حسینی حضور دارند و در عرصه تبلیغ و اطلاع رسانی ایفای نقش می کنند./9459/303/ب2

ارسال نظرات