۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۴۶۰۹۴۶
آیت الله طه محمدی:

چهره واقعی سیاست های آمریکا برای جهان آشکار شده است

امام جمعه همدان گفت: برخی رفتارهای نامزدهای انتخاباتی در آمریکا مثل صدای حیوان در آوردن آبروی انسانیت را خدشه دار کرد و به همین دلیل برخی مردم در آمریکا نسبت به این انتخابات انتقاد دارند.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به انتخابات آمریکا اظهار داشت: نامزدهای انتخابات آمریکا ماهیت واقعی خود را آشکار کردند.

وی در ادامه با بیان اهمیت توجه به مسلک سیاسیت مداران آمریکا گفت: نامزدهای انتخاباتی با رسوایی هایی که در جریان انتخابات به وجود آوردند آبرویی برای کشور امرکا باقی نگذاشتند.

آیت الله طه محمدی با اشاره به ادعای کدخدایی جهان از سوی آمریکا، ابراز داشت: در جهانی که آمریکایی ها ادعای بزرگی و کدخدایی در آنرا دارند شاهد درگیری نابخردانه و عقب گرد فاحش آنها هستیم.

وی با بیان این که رهبری یکی از نعمات بزرگ برای کشور محسوب می شوند، گفت: وجود رهبری بزرگترین و مهمترین نعمتی است که سعادت انسان و جامعه را به همراه دارد.

امام جمعه همدان تصریح کرد: برخی رفتارهای نامزدهای انتخاباتی در آمریکا مثل صدای حیوان در آوردن آبروی انسانیت را خدشه دار کرد و به همین دلیل برخی مردم در آمریکا نسبت به این انتخابات انتقاد دارند.

وی با اشاره به روش مشخص در اداره آمریکا، گفت: تفاوت چندانی در سیاست های آمریکایی ها رخ نداده است و مردم آمریکا نسبت به رییس جمهور قبل هم که ادعای آقایی جهان را داشت نیز مخالف بودند.

آیت الله طه محمدی خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخاباتی با صرف چندین میلیارد دلار از حق مردم رسوایی هایی را به بار آوردند که به غیر از ترویج فحشا در جامعه نتیجه ای بیشتر نداشت.

وی در پایان با اشاره به ویژگی عدالت در جامعه ابراز داشت: وجود رهبری عادل و جامع یکی از ویژگی های بارز و شاخص مکتب تشیع است و این از افتخارات این مکتب است./201/979/ب1

ارسال نظرات