۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۴۶۰۹۶۱
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

شهدای مدافع حرم، مدافعان حقیقی عزت و آزادگی اسلام هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان این که شهدا در دفاع از مرزهای اسلام، تنها به جغرافیای سرزمینی خود اکتفا نکردند، گفت: مهم‌ترین پیام شهدای حرم دفاع از ولایت فقیه به عنوان یک محور مهم اعتقادی در دوران معاصر است.
سخنرانی حجت الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در همایش بزرگ اصحاب آخرالزمانی حضرت سید الشهدا(علیه السلام)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا نکا، حجت‌الاسلام علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس امروز در یادواره 35 شهید مدافع حرم مازندران و پنج شهید روستای حاجی محله نکا با بیان این که شهدای مدافع حرم، مدافعان عزت و آزادگی و شرف اسلام و مسلمانان هستند، گفت: این شهیدان با حضور در جبهه های حق علیه باطل، در مقابل تروریست هایی که تلاش دارند تا اسلام دروغین را به دنیا معرفی کنند و ارزش های اسلامی را نابود سازند ایستاده و جان خویش را برای معرفی اسلام ناب محمدی(ص) فدا کردند.

وی با بیان این که خانواده های معظم شهدا باید به داشتن چنین فرزندانی افتخار کنند، افزود: این شهیدان افتخار امت اسلام هستند و جایگاه رفیعی نزد پروردگار دارند.

حجت الاسلام شیرازی با بیان این که رزمندگان مدافع حرم از عاشورا درس آزادگی، شجاعت، ولایت و بصیرت را آموختند، خاطرنشان کرد: امروز مدافعان حرم آل الله ادامه دهنده نهضت حسینی در راه مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام ناب هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس ادامه داد: امروز به دلیل ایثارگری ها، شجاعت و از خودگذشتگی رزمندگان و جوانان پاک سرشت این مرزو بوم که با ایمان به خدا و پیروی از فرهنگ عاشورا مقابل دشمنان اسلام ایستادند و افتخارات زیادی را کسب کردند و ما امروز شاهد عزت، سربلندی و امنیت کشورمان هستیم.

حجت الاسلام شیرازی از شهدا به عنوان مظهر پاکی، ایثار و فداکاری یاد کرد و با بیان این که بی شک اگر ما امروز در امنیت و آرامش بسر می بریم و شاهد عزت، سربلندی و پیشرفت های چشمگیر علمی و فرهنگی کشورمان هستیم همه این ها به سبب ازخودگذشتگی جوانان پاک میهنمان است، خاطرنشان کرد: شهدای ما مصداق آیه عندربهم یرزقون هستند که با سعادت خود از نعمت‌های خداوند روزی می‌خورند و در بارگاه الهی قرب و منزلت والا دارند.

وی با بیان این که شهدا و رزمندگان همواره برای دفاع از اسلام و ارزش‌های انقلاب آماده‌اند و دست از آرمان‌های خود برنمی‌دارند، گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس فرزندان ما جانانه در برابر دشمنان ایستادند و قد علم کردند و با دستان خالی، افتخارات بزرگ برای ما رقم زدند که این اقتدار ما در گرو توکل بر خدا، ولایت مداری و اتحاد بوده است.

حجت الاسلام شرازی با بیان این که امروز مدافعان حرم در مقابل زیاده خواهی‌های کفر و برای دفاع از اسلام جانانه ایستاده‌اند و مقابله می‌کنند، افزود: شهدا با اطاعت از ولی امر مسلمین جهان، انقلاب را به تمام جهان صادر کردند و در ادامه راه هم با دفاع از مظلومان جهان و تبعیت از ولایت، این انقلاب به سراسر دنیا صادر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در ادامه سخنان خود افزود: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) از دنیا و زندگی خود گذشتند تا اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی همچون گذشته زنده و پویا باقی بماند.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به این که هرچه داریم به برکت خون شهدایی است که برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی جان خود را بر طبق اخلاص نهادند، افزود: شهدای مدافع حرم با اهدای جان خود حریم امنیتی کشور را حفظ کرده و مانع تعرض دشمنان به خاک کشور می شوند به واقع مدافعان حرم با شهادت خود از اعتبار و عزت اسلام پاسداری می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به صبر و بردباری خانواده‌های شهدای مدافع حرم گفت: خانواده شهدا جایگاهی رفیع و ارزشمند نزد خداوند متعال دارند و پاسداری شایسته از آنان نسبت به رشد و تربیت فرزندان صالح امری مهم و ضروری است.

وی با بیان این که شهدای مدافع حرم حق بزرگی بر گردن ما دارند، خاطرنشان کرد: تکلیف ما در مورد شهدای اهل حرم روشن است؛ چنان‌که مقام معظم رهبری فرمودند کسانی که در سوریه و عراق به شهادت می‌رسند مانند این است که در محضر اهل‌بیت و در کنار آن‌ها به شهادت رسیده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان این که شهدا در دفاع از مرزهای اسلام، تنها به جغرافیای سرزمینی خود اکتفا نکردند، گفت: مهم‌ترین پیام شهدای حرم دفاع از ولایت فقیه به عنوان یک محور مهم اعتقادی در دوران معاصر است.

حجت الاسلام شیرازی، مدافعان حرم اهل بیت(ع) را پرچمداران واقعی قرآن و اهل بیت(ع) در دنیای اسلام معرفی کرد، گفت: عشق و ارادت به سید و سالار شهیدان(ع) و اهل بیت(ع) نشان از استمرار فرهنگ عاشورا در دل جوانان این مرز و بوم دارد./202/1317/ب1

ارسال نظرات