۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۴۶۱۰۰۴
نمایشگاه مطبوعات؛

دفاع از آرمان های انقلاب وظیفه مهم حوزه های علمیه است

مدرس دانشگاه گفت: یکی از وظایف مهم حوزه های علمیه، روحانیان و مبلغان دفاع از دین مقدس اسلام، دفاع از ارزش های اسلام، دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع از جمهوری اسلامی ایران است.
مدرس دانشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حجت الاسلام اسماعیل اسلامی مدرس دانشگاه و کارشناس امور دینی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا  بیان کرد: یکی از وظایف مهم حوزه های علمیه و روحانیان و مبلغان دفاع از دین مقدس اسلام، دفاع از ارزش های اسلام، دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع از جمهوری اسلامی ایران است.

نسل جوان دشمن را شناسایی کنند

مدرس دانشگاه بیان کرد: با توجه به شرایط امروز در جهان لازم است برای دفاع از ارزش های مقدس اسلام با رسانه و علم روز بیش از پیش آشنا و برخوردار باشیم تا بتوانیم به اهداف عالیه دست یابی پیدا کنیم.

کارشناس امور دینی با بیان اینکه امروز نسل جوان ایران اسلامی باید بیدار باشد و دشمنان و بدخواهان را شناسایی کنند، گفت: رسانه ها به خوبی می توانند در مسیر گسترش فرهنگ دشمن شناسی در جامعه

ضرورت نقش آفرینی رسانه ها در فضاهای مجازی

حجت الاسلام اسلامی با اشاره به اینکه امروز دشمنان در مسیر تحقق رساندن اهداف شوم خود از رسانه ها بهره مند شده اند، افزود: در مقابل جوانان ما نیز باید از فضای رسانه ای به خوبی استفاده کنند.

مدرس دانشگاه با اشاره به نقش رسانه ها در فضاهای مجازی، گفت: رسانه های فعال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در مسیر ترویج و گسترش آموزه های دینی در کشور نقش آفرینی کنند.

به گزارش رسا، محل استقرار خبرگزاری رسا در راهروی اصلی، بخش دین و اندیشه غرفه 295 است، بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات و علاقهمندان اخبار حوزه و روحانیت می توانند برای آشنایی بیشتر با فعالیتهای این خبرگزاری حوزوی به این غرفه مراجعه کنند.

همچنین پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب، اخبار مراجع تقلید، علما و حوزههای علمیه همچنین رصد و پوشش فعالیت علمی و پژوهشی حوزویان از اهداف اصلی این خبرگزاری حوزوی به شمار می‌آید.

گفتنی است، مؤسسه رسا در عرصه اطلاعرسانی دینی و تحلیل اندیشه دینی فعالیت‌های خود را در خبرگزاری رسا، نشریه رسائل، پایگاههای اینترنتی رسای اندیشه، اسوگی، تیه و وسائل پیگیری میکند./842/پ202/ب1

ارسال نظرات