۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۴۶۱۱۲۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

اربعین حسینی وحدت و انسجام مسلمانان را به رخ دشمنان جهان خواهد کشید

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به حضور پرشور مسلمانان در اربعین حسینی، گفت: اربعین حسینی وحدت، یگانگی، هم افزایی و انسجام مسلمانان را به رخ دشمنان جهان خواهد کشید.
حجت الاسلام اسماعیل قبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جلسه بزرگداشت اربعین حسینی ظهر امروز با حضور مسؤولان در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام اسماعیل قبادی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ابراز داشت: اربعین حسینی بهترین فرصت برای تبیین و نشر اندیشه های اسلام و مخابره آن به سراسر جهان است.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه فرهنگ اربعین حسینی به همت انقلاب اسلامی در جهان نهادینه شده است و هر ساله عده بسیاری از مسلمانان از تمامی کشورها جهت زیارت حرم مطهر حضرت سیدالشهدا(ع) عازم کربلا می شوند.

این مسؤول با بیان اینکه اربعین حسینی نماد اقتدار و عظمت اسلام است، مطرح کرد: اربعین حسینی وحدت، یگانگی، هم افزایی و انسجام مسلمانان را به رخ دشمنان جهان می کشاند و ترس و واهمه ای را در دل آنها می افکند.

حجت الاسلام قبادی در ادامه از برگزاری مراسم اربعین حسینی در کرمانشاه خبر داد و افزود: همزمان با اربعین حسینی مراسمی در کرمانشاه برگزار می شود که همکاری و هماهنگی هیئات مذهبی و مسؤولان را می طلبد.

وی بیان داشت: امید است هیئات مذهبی با تمام توان و جدیت تمام به عنوان بانی مراسم و ارگان های مرتبط به عنوان حامی مراسم روز اربعین را برگزار کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم روز اربعین در محله سبزه میدان کرمانشاه اندیشیده شده است که امید است پس از تصویب و تأکید سایر مسؤولان مراسم با شکوه اربعین در این مکان برگزار شود.

این مسؤول در پایان با اشاره به عشق و ارادت مردم کرمانشاه به ائمه اطهار علیهم السلام تأکید کرد: هر ساله محبان حضرت سیدالشهدا (ع) به نحو احسن و ایثار و عشق فراوان مراسم اربعین حسینی را برگزار می کنند که امید است که سالجاری نیز با حضور پرشور مردم برگزار شود./857/202/ب2

ارسال نظرات