۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۴۶۱۱۳۲

مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد ارتحال آیت الله نجومی برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به اینکه مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد ارتحال آیت الله نجومی برگزار می شود، گفت: این مراسم در 27 آبان ماه جاری با سخنرانی امام جمعه موقت کرمانشاه در مسجد نواب صفوی کرمانشاه برگزار می شود.
آیت الله نجومی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد ارتحال آیت الله مرتضی نجومی 27 آبان ماه در استان کرمانشاه برگزار می شود.

عباس سروری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت اربعین حسینی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ارتحال آیت الله نجومی، ابراز داشت: این مراسم در روز سه شنبه 27 آبان ماه جاری در مسجد نواب صفوی کرمانشاه برگزار می شود.

سروری در ادامه بیان داشت: آیت الله مرتضی نجومی از عالمان فرهیخته و هنرمندان برجسته جهان اسلام بود که این ویژگی ها ایشان را به چهره ای ماندگار در تاریخ علم و هنر کشور مبدل ساخت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تأکید کرد: گرامیداشت و بزرگداشت یاد و خاطره علمای برجسته استان، ترویج بخش سیره و منش این بزرگواران است.

این مسؤول تصریح کرد: حضور علما و فرهیختگان در استان مایه مباهات و فقدان آنها مایه اندوه و حزن بزرگی است، از این رو باید مکتب و سیره آنها زنده بماند و چراغ راه رهروان آنها باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت آیت الله نجومی 27 آبان ماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی، امام جمعه موقت کرمانشاه از ساعت 15 تا 16.30 برگزار خواهد شد./857/203/ب2

ارسال نظرات