۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۴۶۱۱۶۲

تشکر تولیت حرم مطهر امام علی از کارگران پروژه بزرگ اسکان زائران اربعین

تولیت حرم مطهر امام علی (ع) از 150 نفر از کارگران و بناهایی که در ساخت محل دائمی اسکان زائران اربعین در جوار حرم مطهر امام علی (ع) شرکت داشتند، تقدیر به عمل آورد.
اسکان زائر

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حجت‌الاسلام سید نزار هاشم حبل‌المتین در طی مراسم تقدیر از 150 نفر از کارگران و بناهایی که به صورت داوطلبانه در طی 20 روز در ساخت پروژه بزرگ اسکان زائران اربعین در جوار حرم مطهر امام علی (ع) حضور داشتند، تقدیر ویژه به عمل آورد.

در این مراسم تولیت حرم مطهر امام علی (ع) برای تمام 150 نفر کارگر و بنا داوطلب حاضر در ساخت این پروژه عظیم، هدیه متبرک از ضریح امام علی (ع) و به تعداد 150 انگشتر تبرک و هدیه را هدیه دادند؛ همچنین در مجمع دارالضیافه امام حسن مجتبی (ع) حرم مطهر امام علی (ع) نیز تمام کارگران به صرف شام دعوت شدند و به دستور تولیت حرم مطهر امام علی (ع) تمام کارگران و بناها برای زیارت به شهرهای کربلا و کاظمین نیز اعزام می‌شوند.

حبل‌المتین در این مراسم خطاب به کارگران تصریح کرد: این اقدام شما در ساخت این پروژه عظیم نوری خواهد بود که در روز قیامت قطعاً به شما کمک خواهد کرد.

وی افزود: بنده تشکر ویژه از شهرداری مشهد برای اقدامات ارزنده در اربعین امسال و سال گذشته دارم و پروژه اسکان دائمی زائران نقطه متمایز اربعین امسال خواهد بود.

رئیس ستاد دائمی اربعین شهرداری مشهد نیز در این دیدار عنوان کرد: فردا شاهد افتتاح رسمی بزرگ ترین پروژه اسکان زائران دائمی اربعین در کشور عراق خواهیم بود و من از حمایت‌ها تولیت حرم مطهر امام علی (ع) و همچنین تمام کارگرانی که در این پروژه حضور داشتند تشکر ویژه می‌نمایم.

سید وحید موسویان عنوان کرد: بنده نیز به نوبه خود از تولیت حرم مطهر امام علی (ع) و از تمام کارگران داوطلبی که برای این عمل خیر پیشقدم شدند و با توسل و گریه آجر به آجر این بنا را احداث کردند، تقدیر و قدردانی می‌کنم.

وی اضافه کرد: ساخت چنین بنایی در این حجم برای اولین باردر کشور عراق صورت گرفته و قطعاً این عمل جز با همت جهادی و عنایت ویژه امام رضا (ع) میسر نبود.

گفتنی است، در این مراسم حجت‌الاسلام مجید فاطمی، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد نیز حضور داشت./101/934/ب1

ارسال نظرات