۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۴۶۱۱۷۴
حجت الاسلام محمودی خبر داد؛

برگزاری مراسم عزاداری ماه صفر در دفتر آیت الله جوادی در آمل

مراسم عزاداری ماه صفر در دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در آمل برگزار می شود.
آیت الله جوادی‌آملی

حجت الاسلام حسن محمودی، رییس دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، از برگزاری مراسم عزاداری ماه صفر در دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی خبر داد و تصریح کرد: مراسم عزاداری در دفتر این مرجع عالیقدر در شهرستان آمل صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: مراسم عزاداری همراه با برگزاری برنامه زیارت عاشورا و سخنرانی است که از سخنرانان برجسته در برگزاری برنامه های عزاداری استفاده می شود.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: مراسم عزاداری از روز شنبه بیست و دوم آبان ماه آغاز و به مدت هشت روز از ساعت 7 صبح ادامه دارد.

رییس دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در آمل تصریح کرد: مراسم عزاداری در دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی واقع در بلوار سردار شهید محمدامین طبرسی، امین 14، روبه روی حوزه علمیه و مرکز آموزش عالی حوزوی امام حسن عسکری(ع) است صورت می گیرد.

وی ادامه داد: از همه علاقه‌مندان، دلدادگان و عاشقان خاندان عصمت و طهارت دعوت می شود تا در این مراسم عزاداری حضور بهم رسانده و از فیوضات معنوی آن بهره مند شوند.

حجت الاسلام محمودی اظهارداشت: دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در استان مازندران در شهرستان آمل و در کنار حوزه علمیه و مرکز آموزش عالی حوزوی امام حسن عسکری(ع) که تحت اشراف حضرت آیت الله جوادی آملی و بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء فعالیت می کند، واقع است.

رییس دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در آمل ادامه داد: در کنار دفتر مرجعیت بحث مسائل علمی و پاسخگویی به مسائل شرعی مردمی را هم داریم که ضرورت دارد اندیشه های این عالم گرانقدر را هم تبیین و ترویج دهیم.

وی تصریح کرد: فعالیتهای فرهنگی مذهبی نیز به مناسبتهای مختلف در دفتر مرجعیت دینی و علمی این عالم گرانقدر برگزار می شود که از حضور سخنرانان برجسته بهره مند هستیم.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: ضرورت دارد از همه فرصتها و ظرفیتها برای معرفی اندیشه های ناب و متعالی حضرت آیت الله جوادی آملی و کتب گرانقدر ایشان استفاده شود.

به گزارش رسا، نخستین روز مراسم عزاداری در دفتر مرجعیت دینی و علمی حضرت آیت الله جوادی آملی در آمل با سخنرانی حجت الاسلام اسماعیل رمضانی رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل و از اساتید حوزه علمیه برگزار و مورد استقبال خوب دلدادگان اهل بیت معصومین(ع) قرار گرفت.

گفتنی است، دفتر حضرت آیت الله جوادی در آمل در 31 فروردین سالجاری و با حضور رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء، مدیر حوزه های علمیه مازندران، ائمه جمعه شهرهای مازندران، اساتید حوزه و چهره های فرهیخته و نخبگان آمل افتتاح شد./1314/302/ب2

ارسال نظرات