۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۴۶۱۳۰۳
به منظور شرکت در جشنواره؛

172 بازی دیجیتال به نخستین جشنواره مردمی بازی‌ عمار ارسال شد

نخستین جشنواره مردمی بازی‌ عمار در سه محور بازی‌های دیجیتال، بازی‌های غیردیجیتال و بازی‌های تعاملی و در موضوعات «استقلال خواهی و استکبار ستیزی»، «بیداری اسلامی»، «تحولات منطقه و مسأله فلسطین»، «فناوری هسته‌ای»، «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»، «سبک زندگی ایرانی‌اسلامی»، «بازی‌های اقتباسی»، «اقتصاد مقاومتی» و «فتنه ۸۸» ۱۶ آذرماه جاری برگزار می‌شود.
جشنواره بازی عمار

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دبیرخانه جشنواره مردمی بازی عمار، ۱۷۲ اثر تا امروز در سه بخش «بازی کوچک pc»، «بازی اندروئید» و «نقد و پژوهش» به دبیرخانه نخستین جشنواره مردمی بازی‌ عمار ارسال شده است.

38اثر در قالب«بازی کوچکpc»، «بازی اندروید» ۵۸ اثر، «بازینامه» ۵۰ اثر «نقد و پژوهش، مقاله و پایان نامه» ۲۶ اثر  و مجموعا ۱۷۲ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

هم چنین در موضوع های استقلال خواهی و استکبار ستیزی ۵۱ اثر، سبک زندگی ایرانی اسلامی ۵۷ اثر، فناوری هسته‌ای ۶ اثر، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ۳۴ اثر، بیداری اسلامی تحولات منطقه و مسأله فلسطین ۱۹ اثر و بازی اقتباسی ۱۹ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره بازی‌های دیجیتال عمار ارسال شده است.

گفتنی است تا امروز در بخش بازی‌های کوچک pc تعداد ۱۰ اثر، بازی اندروئید ۱۵ اثر و نقد و پژوهش ۷ اثر به مرحله داوری راه یافته است و اطلاعات مربوط به راه یافتن آثار بخش بازی‌نامه به مرحله داوری بزودی اعلام می‌شود./872/د102/ب1

ارسال نظرات