۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۴۶۱۳۰۵
حجت الاسلام آزادی‌خواه:

فساد با مدیریت علوی خشکانده می‌شود

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردمی که برای دریافت وام 5 میلیون تومانی با مشکل مواجه هستند دیگر تحمل شنیدن موضوعاتی پیرامون فسادهای اقتصادی را ندارند.
احد آزادیخواه

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز یکشنبه 23 آبان در نطق خود در مجلس شورای اسلامی، گفت: از هیأت دولت و سایر مسؤولان می‌خواهیم دست کسانی که از بیت المال سو استفاده می‌کنند را کوتاه کرده و با موضوع فساد با قاطعیت برخورد کنند.

وی افزود: مردمی که برای دریافت وام 5 میلیون تومانی باید مدت زمان بسیاری را صرف کنند، دیگر تحمل شنیدن کلماتی مانند اختلاس، حقوق‌های نامتعارف، میلیارد نفتی و.. را ندارند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شواری اسلامی تأکید کرد: نباید به فساد رنگ و بوی سیاسی داد، بلکه باید با یک مدیریت علوی ریشه آن را خشکاند.

حجت الاسلام آزادی‌خواه در پایان با در خواست از مسؤولان دولت یازدهم، عنوان داشت: از تیم اقتصادی دولت انتظار داریم مشکلاتی همچون؛ بحران اقتصادی، افزایش فاصله طبقاتی، بیکاری و... را رفع کند، ضمن اینکه درخواست ما از وزارت آموزش پرورش این است که؛ هرچه سریعتر فاجعه رخ داده در صندوق ذخیره فرهنگیان را در دستور کار کار خود قرار دهد.

لازم به ذکر است؛ حجت الاسلام آزادی‌خواه در ادامه نطق خود به بررسی مشکلات حوزه انتخابی خود پرداخت./856/پ202/ج

ارسال نظرات