۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۴۶۱۳۳۵
مشاور فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

افراد غیر انقلابی در بدنه مدیریت جامعه نباید قرار بگیرند

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه وحدت مهمترین حلقه همبستگی بین نیروهای ارزشی است، گفت: نیروهای انقلابی باید از خواسته‌های نفسانی، حزبی و گروهی خود دست بردارند تا وحدت به وجود آید.
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، مشاور فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، وحدت بین نیروهای انقلابی را امری ضروری دانست و گفت: نیروهای ارزشی و اصولگرایان باید اصل انقلاب و ولایت رهبر معظم انقلاب را در نظر بگیرند و از آن فاصله نگیرند.

وی در ادامه افزود: دشمنان داخلی و خارجی با انسجام ویژه به میدان آمده‌اند و می‌خواهند نظام و رهبری را از بین ببرند، نیروهای انقلابی و طرفداران نظام باید اتحاد و همدلی ویژه‌ای با یکدیگر داشته باشند تا دشمن به اهداف شومش نرسد.

مشاور فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین تأکید کرد: نیروهای ارزشی نباید اجازه دهند کسانی که اعتقادی به نظام ندارند بر سر کار بیایند، در بدنه مدیریت نباید افراد غیر انقلابی قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه وحدت مهمترین حلقه همبستگی بین نیروهای ارزشی است، ابراز کرد: نیروهای انقلابی باید از خواسته‌های نفسانی، حزبی و گروهی خود دست بردارند تا وحدت به وجود آید.

وی در ادامه اضافه کرد: اگر کسی خود را از دیگران برتر می‌داند باید وحدت را مهمتر از افضل بودن خود بداند، افراد مؤثر در انقلاب پای کار بیایند و آبروی خود را بگذارند و مجموعه اصولگرایان را منسجم کنند.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه عوامل نفوذی جناح مقابل خود به خود تأثیر خود را می‌گذارند، اظهار کرد: اصولگرایان و نیروهای انقلابی نباید اجازه دهند کسانی که اعتقادی به مجموعه رهبری ندارند در انتخابات نفوذ پیدا کنند.

مشاور فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین حضور نداشتن بزرگان در میدان را موجب پیشروی نیروهای غیرانقلابی دانست و بیان کرد: ما باید برای مردم یک گزینه را معرفی کنیم و با یک گزینه به میدان بیاییم، معرفی چند نفر برای کاندیدای ریاست جمهوری و عقب نشینی اشتباه است.

حجت الاسلام حسینی در پایان گفت: مشکلات اقتصادی، رکود و بیکاری در زندگی مردم وجود دارد، عوامل بسیاری موجب شده شخص رییس جمهور در بین مردم جایگاهی نداشته باشد، اصولگرایان با اتحاد می‌توانند رأی بیاورند./955/302/ب2

ارسال نظرات