۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۴۶۱۴۰۶

خدمت رسانی 40 طلبه مدرسه سفیران بقیه الله در موکب هیأت شهدای اندیمشک

مدیر مدرسه علمیه سفیران بقیه الله (عج) شمال خوزستان با اشاره به تهدیدهای امنیتی و تروریستی برای منع حضور زوار در راهپیمایی حسینی، گفت: بیش از 40 طلبه مدرسه برای خدمت رسانی به زوار حسینی در مرز چذابه اعزام شده اند.
حجت الاسلام حسن آذرافروز ، مدير مدرسه علميه بقيه الله(عج) انديمشک سفيران هدايت شمال خوزستان

حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه علمیه سفیران بقیه الله (عج) شمال خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حدیث «الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء و الجهلاء» از امام سجاد(ع) ابراز داشت: انفجارهای تروریستی تهدید های امنیتی جهت ایجاد اغتشاش و ناامنی در مسیر زوار حسینی است اما این اقدامات هرگز مردم را از حضور در این راهپیمایی عظیم، ابراز علاقه به مذهب تشیع و اهل بیت(ع) منصرف نخواهد کرد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران بقیه الله (عج) شمال خوزستان با بیان این که کارگردان هالیوودی در تدارک تهیه مستندی از پیاده روی اربعین حسینی است، ابراز داشت: پشتوانه هالیوود دست های پلید و آغشته به خون رژیم صهیونیستی و آمریکا است و در این موضوع قصد ورود از طریق هنر برای تخریب عظمت مردم و شورحسینی را دارند.

این مقام مسؤول با اشاره به این که تبلیغ فرهنگ اسلام ناب و سبک زندگی سعادتمند اسلامی با هنر قابل انتشار است، اظهار داشت: هالیوود قصد بردگی انسان و دوری انسان از بندگی خداوند را دارد و ورود آن ها برای تخریب و بزرگ جلوه دادن نقاط ضعف است.

حجت الاسلام آذرافروز اظهار داشت: مردم در مسیر پیاده روی چه بسا شاهد نکات خلاف نظر و عقیده خود از سوی مخالفان باشند که در این باره باید با صبوری، پیاده روی را پررنگ و وحدت میلیونی را چشم انداز خود قرار بدهیم؛ چرا که با این اقدام رسانه دشمن با شکست مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به این که بیش از 40 طلبه مدرسه در موکب هیأت شهدای اندیمشک به خدمت رسانی به زوار خواهند پرداخت، افزود: این مدرسه اجرای اردوی جهادی و خدمت رسانی به زائرانی که از مرز چذابه به اربعین حسینی مشرف می شوند را در برنامه های خود گنجانده است./302/9466/ب1

ارسال نظرات