۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۴۶۱۴۵۷
مدیر مرکز تخصصی علامه امینی خبر داد؛

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت مرکز تخصصی علامه امینی

حجت الاسلام همزبان با بیان اینکه ثبت نام تکمیل ظرفیت مرکز تخصصی علامه امینی(ره) از ۲۰ آبان آغاز شده است، گفت: طلاب می توانند با مراجعه به سایت mtamini.ir و mt.ismc.ir برای شرکت در آزمون ثبت نام کنند.
حجت الاسلام همزبان مدیر مرکز تخصصی علامه امینی (ره) تبریز

حجت الاسلام رحیم همزبان، مدیر مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به ثبت نام تکمیل ظرفیت سال تحصیلی ۹۵-۹۶ از میان فارغ التحصیلات سطح یک و دو حوزه های علمیه جهت تحصیل در این مرکز تخصصی، اظهار داشت: علاقه مندان از طلاب می توانند در آزمون ورودی این مرکز شرکت کنند.

وی افزود: مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز از طریق پذیرش متمرکز رشته‌های تخصصی سطح 2 و سطح 3 برادران از بین طلاب علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های تخصصی کلام اسلامی، کلام مقارن و شیعه شناسی بعد از شرکت و موفقیت در آزمون کتبی و سپس مصاحبه، پذیرش خواهد کرد.

مدیر مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز خاطرنشان کرد: طلاب متقاضی با شرکت در آزمون ورودی مرکز تخصصی علامه امینی(ره) که به صورت سراسری و تحت اشراف و نظارت مرکز قم در صبح سوم دی ماه سال ۹۵ برگزار خواهد شد و با اخذ قبولی به مراکز معرفی و بعد از مصاحبه پذیرش می شوند.

وی با بیان این که پذیرش در سه رشته کلام اسلامی در سطح دو و کلام مقارن و شیعه شناسی در سطح سه خواهد بود، ابراز داشت: ثبت نام اینترنتی از ۲۰ آبان آغاز شده است و طلاب می توانند با مراجعه به سایت mtamini.ir  و سایت mt.ismc.ir  ثبت نام کرده و بعد از دریافت کارت ورود به آزمون در تاریخ ۲۷ آذر در آزمون شرکت کنند.

حجت الاسلام همزبان با اشاره به شرایط پذیرش در سطح ۲ مرکز تخصصی، ابراز داشت: ارائه گواهی اتمام یا اشتغال به پایه ۶، کسب شرایط لازم در آزمون کتبی و مصاحبه و تحقیق از جمله شرایط پذیرش در سطح ۲ است، همچنین طلاب با ارائه گواهی اتمام و یا اشتغال به تحصیل در پایه ۹ و با کسب شرایط لازم در آزمون کتبی و مصاحبه در سطح ۳ پذیرش خواهند شد.

وی گفت: پذیرفته شدگان مشغول به تحصیل در یک استان در صورتی می توانند در واحد آموزشی تخصصی استان دیگر شرکت کرده و ادامه تحصیل دهند که قبل از نام نویسی در واحد آموزشی، نسبت به انتقال پرونده تحصیلی خود به استان مقصد و ارائه گواهی تأیید انتقال به مرکز مدیریت استان مقصد اقدام کرده باشند.

حجت الاسلام همزبان تصریح کرد: فرآیند انتقال بر اساس آیین نامه آموزشی انجام می گیرد و قبولی در آزمون ورودی واحد آموزش یک استان تعهدی را برای انتقال، متوجه واحد آموزشی و مدیریت استانی مبدأ و مقصد نمی کند.

مدیر مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز با اشاره به مزایای تحصیل در این مرکز تخصصی برا طلاب محترم، تصریح کرد: اعطای دانشنامه رسمی سطح ۲ و ۳ حوزه علمیه، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، پرداخت کمک هزینه تحصیلی و بهره گیری از امکانات پژوهشی و تخصصی مرکز از جمله مزایای تحصیل در این مرکز است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است دانش آموختگان و فارغ التحصیلان مرکز تخصصی علامه امینی(ره) بتوانند به نشر معارف حقه اهل بیت(ع) بپردازند و از این جایگاه رفیع با جدیت و تلاش فراوان دفاع کرده و در مقابل شبهات و هجمه دشمنان دین ناب محمدی(ص) قد علم کنند./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات