۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۴۶۱۴۶۶
طی عملیات مستشاری در حلب سوریه؛

محمد حسین بشیری به خیل شهدای مدافع حرم همدان پیوست

محمد حسین بشیری با شهادت در دفاع از حریم آل الله در سوریه شمار شهدای مدافع حرم آل الله در همدان را به 12 تن رساند.
شهید بشیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با شهادت پاسدار حریم ولایت محمد حسین بشیری شمار شهدای مدافع حرم آل الله در همدان به 12 تن رسید.

سردار مهدی فرجی فرماندهه تیپ 32 انصار الحسین همدان با اشاره به شهادت شهید محمد حسین بشیری گفت: این شهید بزرگوار در حلب سوریه به شهادت رسیده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از این شهید بزرگوار یک کودک هشت ساله بر جای مانده است که مظلومیت شهدای مدافع حرم را دو چندان می کند.

سردار فرجی ابراز داشت: مراسم بدرقه این شهید در روز دوشنبه ساعت پانزده از میدان فرودگاه اعاز می شود و پس از نماز مغرب و عشا مراسم وداع با ایشان در حسینیه امام خمینی صورت می گیرد.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم تشییع این شهید بزرگوار در همدان گفت: مراسم تشییع شهید بشیری در روز سه شنبه با حضور مردم ولایتمدار همدان از میدان امام زاده عبدالله آغاز خواهد شد.

وی زنده نگه داشتن یاد شهدا را کمتر از شهادت ندانست و افزود: این فرمایش رهبر معظم انقلاب است و لازم است که همه مردم جامعه قدردان این شهدا باشند.

گفتنی است شهید بشیری پس از پس از شهید سردار همدانی، کرمی، صانعی، مصطفوی، ترابی کمال، فانوسی، ابراهیم‌خانی، شمسی‌پور، قاضی‌خانی، شاملو و زارع الوانی دوازدهمین شهید مدافع حرم در همدان است./302/979/ب1

ارسال نظرات