۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۴۶۱۵۵۵

آغاز ثبت نام حوزه علوم اسلامي دانشگاهيان شهرستان کاشان

مدير حوزه علوم اسلامي دانشگاهيان شهرستان کاشان از شروع ثبت نام دانشجويان، اعضاي هيات علمي و ديگر دانشگاهيان علاقه مند به فراگيري معارف اسلامي در حوزه علوم اسلامي دانشگاهيان اين شهرستان خبر داد.
حجت الاسلام عباس ابن علي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام عباس ابن علي ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: دانشجويان مقاطع مختلف تحصيلي و اعضاي هيات علمي و ديگر دانشگاهيان علاقه مند تا نيمه آذرماه  امسال فرصت دارند تا با مراجعه به سايت حوزه علوم اسلامي دانشگاهيان به آدرس http://hodat.kashanu.ac.ir براي تحصيل در مرکز کاشان ثبت نام کنند.

وي با اشاره به اينکه تعليم و تربيت دانشگاهيان مشتاق و مومن به اسلام و انقلاب، بر پايه نظام انديشه و علوم اسلامي، براي اثرگذاري در عرصه هاي جهاد علمي فرهنگي جهت تحقق اهداف دانشگاه اسلامي و تمدن اسلامي به عنوان ماموريت اصلي حوزه علوم اسلامي دانشگاهيان تصويب شده است، افزود: شرکت کنندگان در مراکز دانشگاهي، در کنار فعاليتهاي آموزشي در فعاليتهاي جهادي در عرصه هاي علمي و فرهنگي و همچنين هسته هاي تربيتي شرکت ميکنند.

حجت الاسلام ابن علي، تحصيل رايگان، معادل سازي دروس حوزه علوم اسلامي دانشگاهيان با دروس گروه معارف دانشگاه، برگزاري کلاس ها در عرصه هاي تاريخي، کلامي، اخلاقي، تفسيري و حديثي در روزهاي پايان هفته، برگزاري کلاس هاي فوق العاده فرهنگي، تربيتي و علمي به منظور افزايش بصيرت و رفع شبهات ذهني دانشجويان، استفاده از اساتيد مجرب و متخصص و اعطاي گواهينامه پايان دوره را مزاياي اين دوره ذکر کرد.

به گفته وي، دانشجويان دانشگاه هاي آزاد اسلامي، پيام نور، علمي کاربردي و ديگر مراکز دانشگاهي نيز مي توانند در حوزه علوم اسلامي ثبت نام کنند و محدوديتي در اين زمينه وجود ندارد.

مدير حوزه علوم اسلامي دانشگاهيان  شهرستان کاشان افزود: پذيرفته شدگان در اين مرحله از ثبت نام، پس از اتمام مراحل نهايي پذيرش، از اول بهمن ماه فعاليت هاي آموزشي و فرهنگي خود را در حوزه علوم اسلامي دانشگاهيان آغاز مي کنند.

لازم به ذکر است، حوزه علوم اسلامي دانشگاهيان شهرستان کاشان واقع در دانشگاه کاشان، در سال 1389 تأسيس و در حال حاضر با 200 نفر معرفت جو، 50 نفر فارغ التحصيل، سه کارگروه جهادي سواد رسانه، حيا و هويت شخصيتي زن و الگوي ايراني اسلامي پيشرفت و 5 هسته تربيتي در حال فعاليت است./203/1307/ب1

ارسال نظرات