۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۴۶۱۵۵۸
مسؤول فرهنگی حوزه علمیه اصفهان:

مسابقات کتابخوانی متناسب با نیازهای فرهنگی و سیاسی طلاب برگزار می شود

حجت الاسلام مستأجران هدف از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «حوزه انقلابی» ‏را آشنایی طلاب با شاخصه ‏های انقلاب و وظایف آنها برای انقلابی ‏ماندن دانست و گفت: هرساله تعدادی مسابقه متناسب با نیازهای فرهنگی و سیاسی طلاب برگزار می شود.
حجت الاسلام امیرحسین مستأجران

حجت الاسلام امیرحسین مستأجران، مسؤول فرهنگی حوزه علمیه استان اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، درباره فعالیتهای فرهنگی حوزه علمیه اصفهان در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و مبارزه با جنگ نرم دشمنان، گفت: واحد فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان هر ساله در چند نوبت در طول سال تحصیلی مسابقات کتابخوانی برای طلاب و ‏خانواده های آنان برگزار می کند.

وی بیان داشت: در همه مسابقات کتابخوانی برنامه ریزیها مرتبط با نیازهای فرهنگی و سیاسی جامعه و طلاب و خانواده های آنان است، کتاب «حوزه انقلابی» که در راستای مطالبات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم حفظ  روحیه انقلابیگری در روحانیان و طلاب از سوی انتشارات معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان تألیف و ‏منتشر شده، امسال محور مسابقه کتابخوانی قرار گرفت.

آشنایی طلاب با شاخصه ‏های انقلاب و وظایف آنها برای انقلابی ‏ماندن هدف مسابقه «حوزه انقلابی» بود

مسؤول فرهنگی حوزه علمیه اصفهان‏، ‏افزود: ما در سال تحصیلی 96-95 مسابقه کتابخوانی با عنوان «حوزه انقلابی» برگزار کردیم که هدف ‏ از این مسابقه آشنایی طلاب با ویژگیها و شاخصه های انقلاب اسلامی و وظایف طلاب برای انقلابی ‏ماندن بود، مطالعه این کتاب طلاب را در برابر جریانات ضد انقلاب و نفوذ فرهنگی دشمنان آگاه می کند.

حجت الاسلام مستأجران اظهار داشت: سؤالات این مسابقه در 20 سؤال طراحی شد که با استقبال خوب طلاب مدارس استان اصفهان مواجه شد، ‏امروز همزمان با 24 آبان ماه روز کتابخوانی و کتابدار نفرات ‏برتر شناخته شدند که از بین آنان افرادی از طریق قرعه کشی به عنوان برنده انتخاب شدند.

وی گفت: 10 نفر از مدارس مختلف استان اصفهان برگزیده شدند  که به هر کدام از آنها کمک هزینه سفر زیارتی به ‏مشهد مقدس به مبلغ 2 میلیون ریال از طرف معاونت تهذیب و تبلیغ در آینده نزدیک ‏اهدا خواهد شد، همچنین سال گذشته 3 مسابقه کتابخوانی با عناوین «استکبارستیزی»، «کاهش جمعیت آخرین راهبرد» و «شرح ماجرا» برگزار شد که مطالعه کتاب «شرح ماجرا» در راستای آشنایی طلاب با فتنه 88 و توطئه های دشمنان انقلاب به مسابقه گذاشته شد./303/869/ب1

ارسال نظرات