۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۴۶۱۶۸۸
حجت الاسلام ترکاشوند:

امنیت جامعه به برکت خون شهدا است

حجت الاسلام ترکاشوند با اشاره به نعمت امنیت در کشور گفت: شهدا با بذل خون خود و چشم پوشی از خانواده خود به میدان نبرد می روند تا طعم امنیت در کام ما گوارا باشد.
بشیری
یادمان شهداء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم محمد حسین بشیری شب گذشته در حسینیه امام خمینی(ره) همدان با حضور مردم ولایتمدار همدان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام علی ترکاشوند، نماینده ولی فقیه در پادگان قدس همان با اشاره به روحیه اطاعت و ولایت مداری شهید بشیری، گفت: شهید بشیری در حوزه ای که تخصص نداشت ورود نمی کرد.

وی با بیان این که شخصیت شهید بشیری منحصر به فرد بود، گفت: ویزگی های رفتاری این شهید بزرگوار در مدیران جامعه یا وجود ندارد و یا این که قابل رؤیت نیست.

حجت الاسلام ترکاشوند ابراز داشت: زمان شناس بودن ویژگی دیگر این شهید بود که بسیار به آن مقید بود و در زمینه ای که تخصص داشت تا آخر پای کار می ایستاد.

وی با انتقاد از کسانی که از حضور ایران در جبهه مقاومت خرده می گیرند، گفت: برخی افراد با حرف های بی ارزش به دنبال اهداف خود هستند و اگر دشمن به درب خانه آنها هم برسد هیچ واکنشی انجام نمی دهند.

نماینده ولی فقیه در پادگان قدس همدان با بیان این که این شهید بزرگوار در چک و خنثی و تخریب میادین مین سرآمد بود، گفت: ایشان در کشور مربی نمونه چک و خنثی بود.

وی ابراز داشت: به همت مردان غیوری چون شهید بشیری سایه جنگ از مردم زدوده می شود و الا سخن گفتن درباره زدودن سایه جنگ با دیپلماسی حرف مفت است.

حجت الاسلام ترکاشوند با اشاره به نعمت امنیت در کشور، گفت: شهدا با بذل خون خود و چشم پوشی از خانواده خود به میدان نبرد می روند تا طعم امنیت در کام ما گوارا باشد./979/202/ب2

ارسال نظرات