۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۴۶۱۷۱۲
معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان مطرح کرد؛

اطلاع رسانی برنامه های معاونت پژوهش حوزه از طریق کانال تلگرامی/ توزیع کتاب به مناسبت هفته کتابخوانی

حجت الاسلام افضلی با اشاره به توزیع کتاب در میان مدارس علمیه استان از راه اندازی کانال تلگرمی این معاونت جهت آگاهی طلبه های محقق و پژوهشگر از فعالیت های این معاونت خبر داد.
حجت الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان

حجت الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، ابراز داشت: در سال گذشته به مناسبت هفته کتاب، مسابقه کتابخوانی «من و کتاب» با شرکت بیش از 500 طلبه برگزار و در نهایت به سه نفر برتر با حضور نماینده ولی فقیه در استان هدایایی تقدیم شد.

معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان با بیان این که کتاب «من و کتاب» در برگیرنده اندیشه ها و خاطرات رهبرمعظم انقلاب درباره کتاب کتابخوانی است، اظهار داشت: سال گذشته به مناسبت هفته کتابخوانی تقویت و تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه از لحاظ میز و صندلی، توزیع بیش از 15 هزار جلد کتاب را داشتیم و امسال نیز تقویت و تجهیز کتابخانه ها و توزیع کتاب را در برنامه های مرتبط با هفته کتاب گنجانده ایم.

این مقام مسؤول ادامه داد: فهرست کتاب های موجود در معاونت برای مدارس استان ارسال تا مدارس با اعلام کتب مورد نیاز خود برای آنها فرستاده شود و در کنار آن نیز مسابقه کتابخوانی را در نیمسال دوم تحصیلی برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام افضلی در بخش دیگری از سخنان خود به راه اندازی کانال تلگرامی معاونت پژوهش حوزه های خوزستان اشاره و تصریح کرد: این کانال در راستای اطلاع رسانی برنامه های معاونت و مدارس استان راه اندازی و اخباری از همایش ها، فعالیت های پژوهشی، جشنواره ها، کنفرانس ها، نشست های علمی ـ تخصصی و پژوهشی و مطالب مورد نیاز پژوهش و پژوهشگران را منعکس خواهد کرد.

وی آموزش ها و اخبار پژوهشی، انعکاس اخبار معاونت های پژوهش مدارس استان را از دیگر محتوای این کانال برشمرد و افزود: این فعالیت در راستای دسترسی سریع محققان و پژوهشگران به اخبار، برنامه ها، اطلاعیه های پژوهشی راه اندازی شده است و علاقه مندان برای دسترسی مستقیم اخبار معاونت پژوهش به این کانال رجوع کنند.

معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان با بیان این که فعالیت ها و اخبار پژوهشی سراسر کشور در این کانال منعکس می شود، خاطرنشان کرد: https://telegram.me/pajoheshan آدرس کانال تلگرامی معاونت پژوهش است./9456/302/ب2

ارسال نظرات