۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۴۶۱۷۱۴
دبیر علمی همایش ملی اخلاق در مکتب علامه طباطبایی مطرح کرد؛

اسلامی سازی دانشگاه ها در دستور کار دانشگاه صنعتی سهند

حجت الاسلام شاهدی با اشاره به استقبال پرشور حوزویان و دانشگاهیان از همایش ملی اخلاق در مکتب علامه طباطبایی، گفت: مرکز مطالعات دانشگاه صنعتی سهند در آینده نیز برنامه هایی از قبیل اسلامی سازی دانشگاه ها را با جدیت هرچه تمام پیش خواهد برد.
حجت الاسلام شاهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام رحیم شاهدی، دبیر علمی همایش ملی اخلاق علم و اخلاق حرفه ای در مکتب علامه طباطبایی (ره) امروز در دیدار دست اندرکاران برگزاری این همایش با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: این همایش با استقبال قابل توجهی برگزار شد و با ارايه مقالات علمی پایان یافت.

وی با اشاره به شرکت هزار و ۵۰۰ نفر در این همایش در دانشگاه صنعتی سهند، گفت: از این تعداد هزار نفر از مجامع حوزوی و دانشگاهی استان و مابقی از دانشجویان دانشگاه سهند بودند که نشان از عمق تأثیرگذاری این همایش در میان اهل علم و نسل جوان استان داشته است.

دبیر علمی همایش ملی اخلاق علم و اخلاق حرفه ای در مکتب علامه طباطبایی(ره) با بیان اینکه حاصل این همایش ارسال ۱۰۲ مقاله علمی و پذیرش ۶۲ مقاله بود، گفت: از این میان از ۵ مقاله برتر علمی تجلیل به عمل آمد و نتایج این همایش در مجلات علمی و فصلنامه های تخصصی انتشار خواهد یافت.

وی با بیان اینکه از سال ۹۲ و با همت برخی از اساتید ارزشی سلسله برنامه هایی درباره عملیاتی سازی اسناد بالادستی شروع شده است، خاطرنشان کرد: این قبیل فعالیتها در مورد این اسناد و موضوعات می تواند نتایج ارزنده ای را در جامعه علمی استان و ایران اسلامی داشته باشد.

حجت الاسلام شاهدی با اشاره به همت این دانشگاه در پیگیری دیگر مقولات مهم و ارزشمند مورد نیاز امروز جامعه، خاطرنشان کرد: مرکز مطالعات دانشگاه صنعتی سهند در آینده نیز برنامه هایی از قبیل اسلامی سازی دانشگاه ها را با جدیت هرچه تمام پیش خواهد برد و پی گیریهای لازم را انجام خواهد.

وی با بیان اینکه یقینا برگزاری باشکوه همایش با حضور جمع کثیری از علما، فضلا، اساتید، طلاب، دانشجویان و مردم فرهنگ دوست از اقصی نقاط کشور و بدون کمکهای بی شائبه سازمانها و نهادهای مختلف میسر نمی شد، تصریح کرد: از این رو از مشارکت و همکاری تمامی دستگاه ها قدردانی می کنیم.

دبیر علمی همایش ملی اخلاق علم و اخلاق حرفه ای در مکتب علامه طباطبایی(ره) با بیان اینکه این همایش دارای برکات و ثمرات بسیاری بوده و خواهد بود، ابراز داشت: امید است این همایش در معرفی گوشه ای از شخصیت این حکیم علامه موفق باشد و نتایج آن در سالهای آتی نیز قابل مشادهده باشد.

بنابراین گزارش در این دیدار از مسؤولان برگزاری همایش ملی اخلاق علم و اخلاق حرفه ای در مکتب علامه طباطبایی(ره) تجلیل و تقدیر به عمل آمد./۸۵۴/203/ب2

ارسال نظرات