۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۴۶۱۷۴۳
مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت:

غرب به دنبال کاستن قدرت نفوذ ايران در منطقه است

حجت الاسلام احمدی گفت: کاستن از قدرت نفوذ ايران در منطقه و تضعیف جبهه مقاومت اسلامی هدف غرب از جنگ فرسایشی در عراق و سوریه است.
حجت الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت امروز در جمع بسیجیان سپاه ناحیه شهرستان هریس با تأکید بر این‌که عزت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران با شکست گروهک‌های تروریستی وابسته به غرب و آل‌سعود به اثبات رسید، اظهار داشت: هدف اصلی از راه‌اندازی تروریست های تکفیری نابودی جبهه مقاومت اسلامی بود.

وی با بیان این‌که جبهه مقابله با گروهک تکفیری و سلفی در مناطق مختلف عراق و سوریه به روزهای حساس خود رسیده است، افزود: آنچه مسلم است و سردمداران غربی و آمریکایی نیز بدان معترف هستند؛ این است که سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش اصلی در تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی ایفا می کند.

امام جمعه هریس با اشاره به این‌که داعش و دیگر گروه‌های تروریستی مورد حمایت غرب به پایان خط رسیده اند و اضمحلال آنان نزدیک است، افزود: امروز عراق و سوریه خط مقدم ایران در مقابله با تروریست های تکفیری است، حضور کارشناسان نظامی ایران در عراق یا سوریه به منزله دفاع از وطن و موجودیت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام احمدی با بیان این‌که آمریکا هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای خود و در منطقه خلیج فارس هر گونه تحرک رقبای خود را رصد می کند، گفت: چرا عده‌ای از روز ناآگاهی چنین اظهار می کنند که ما در سوریه و عراق چه می کنیم؟ اگر مدافعان حرم اهل بیت نبودند، امروز باید در داخل خاک کشور با داعش می جنگیدیم.

مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت با بیان این‌که دشمنان انقلاب اسلامی ایران از هر تلاشی برای مقابله با نظام ولایی ایران، جبهه مقاومت اسلامی، نفوذ تفکر شیعی و تأمین امنیت برای رژیم صهیونیستی دریغ نکرده اند، تصریح کرد: تمامی برنامه‌های غرب به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی منتهی می شود.

وی خواستار تقویت جبهه مقاومت اسلامی برای مقابله به فتنه‌های داعشی شد و اظهار داشت: توطئه‌اي که عليه سوريه و عراق آغاز شده است، سناريويي براي تجزيه اين دو کشور بود تا با ايجاد جنگ‌هاي داخلي، زمينه آن فراهم شود و در‌پي آن، جبهه مقاومت اسلامي در منطقه با تضعيف رو به رو شود.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به دیگر اهداف غرب از جنگ فرسایشی و نیابتی در عراق و سوریه، گفت: علاوه بر تضعيف جبهه مقاومت، کاستن از قدرت نفوذ جمهوري اسلامي ايران در کشورهايي همچون سوريه و عراق مورد هدف غرب است. هر چند اين توطئه نتیجه عکس داده است./935/203/ب2

ارسال نظرات