۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۴۶۱۷۶۴
کارشناس سیاسی:

عدم پخش اذان از مسجد الاقصی در راستای اسلام ستیزی است

کارشناس سیاسی با اشاره به این که نمادهای اسلام برای صهیونیست ها وحشت آور است، گفت: عدم پخش اذان در مسجد الاقصی در راستای اسلام ستیزی است.
مسجدالاقصی

بهمن شهریاری، کارشناس سیاسی و فعال فرهگی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با پیش نویس عدم پخش اذان از مسجد الاقصی، ابراز داشت: روی کار آمدن میشل عون متحد مقاومت از جمله دلایل طرح این مسأله است، در حالی که رژیم اشغالگر قدس پیش از انتخاب رییس جمهور لبنان و به دلیل عدم وجود رقیب سیاسی در لبنان، سیاست های اسلام ستیزانه و گمراه کننده نرم را در پیش گرفته بود.

کارشناس سیاسی با بیان این که نمادهای اسلام برای صهیونیست ها وحشت آور است، خاطرنشان کرد: در این باره هالیوود فیلمی تحت عنوان «محاصره» تهیه و در آن نمادهای اسلامی را مطرح و در چنین فیلمی همگام با اوج گیری اذان، اوج موسیقی را شاهد هستیم که با این اقدام تلاش به بزرگنمایی موسیقی برای بیننده به عنوان تداعی کننده اسلام است.

این فعال فرهنگی با بیان این که چنین اقدامی برای اسلام زدایی و اسلام ستیزی است، گفت: عدم پخش اذان در مسجد الاقصی همان اسلام ستیزی است که هم اکنون با توجه به حضور مخالف این رژیم در رأس قدرت کشور لبنان به مبارزه علنی با اسلام روی آورده اند.

شهریاری اسلام ستیزی را سیاست دولت های غربی برشمرد و افزود: عربده کشی های رییس جمهور جدید آمریکا در این باره نشان دهنده بی ثباتی و شکست و وادادگی است و چنین اقداماتی هرگز اسلام را به انزوا نخواهد کشاند.

وی محدودیت ها برای مسلمانان و اسلام ستیزی را سبب رشد بیشتر اسلام دانست و عنوان کرد: اسلام ستیزی سبب افزایش پژوهش های اسلامی و گرایش افراد به مکتب اسلام خواهد شد و عدم مدیریت سیاست منفی اسلام ستیزی به سود اسلام خواهد است.

کارشناس سیاسی وهابیت، بهائیت و آمریکا را آبشخور صهیونیست ها برشمرد و خاطرنشان کرد: سیاست اسلام ستیزی یکسان و موضع گیری و دستپاچگی رژیم صهیونیستی در پی ندای اسلام خواهی سوریه، ترکیه، خاورمیانه، آفریقا، اروپا و حتی آمریکا است و سیاست های اسلام ستیزی جوابگو نیست.

این کارشناس فرهنگی به بی نتیجه بودن فعالیت های اسلام ستیزانه اشاره و اظهار داشت: چنین اقداماتی آب در هاون کوبیدن است و کنار آمدن صهیونیست ها، آمریکا و اروپا با اسلام با توجه به آموزه های واقعی آن، هزینه های کمتری دارد./9456/302/ب2

ارسال نظرات