۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۴۶۱۷۷۷

شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی یورش بردند

شماری از شهرک نشینان صهیونیست امروز سه شنبه از باب المغاربه و تحت حفاظت شدید نظامیان این رژیم، به مسجد الاقصی یورش بردند.
اسراییل

به گزارش خبرگزاری رسا، خبرگزاری فلسطینی معا روز سه شنبه گزارش داد، نمازگزاران فلسطینی با سردادن تکبیر جلوی یورش شهرک نشینان یهود را گرفتند.

برپایه این گزارش، تعدادی از شهرک نشینان یهود نیز در سمت باب الرحمه بین باب الاسباط و المصلی المروانی در مسجد الاقصی تجمع کرده بودند.

در ادامه این گزارش آمده است، برخی منابع فلسطینی اعلام کردند یک قایق جنگی رژیم صهیونیستی نیز به تعدادی از قایق های ماهیگران فلسطینی در دریای غزه حمله کردند.

این قایق ها در 4 مایلی دریا قرار داشتند و نظامیان رژیم صهیونیستی با تیراندازی به سمت ماهیگیران آنان را از منطقه دور کردند.

حمله صهیونیست ها به ماهیگیران فلسطینی به وسایل آنان خسارت های مالی رساند.

این منابع گفتند با تیراندازی نظامیان اشغالگر صهیونیستی ماهیگیران فلسطینی مجبور شدند به سواحل غزه بازگردند.

به نوشته ایرنا، از زمان پیروزی جنبش حماس و به دست گرفتن حاکمیت نوار غزه، رژیم صهیونیستی این منطقه را از جهت زمین، دریا و هوا محاصره کرده و اجازه ورود و خروج به هیچ کسی نمی دهد.

نیروی دریایی رژیم صهیونیستی تقریبا همه روزه به سمت ماهیگیران فلسطینی در دریای غزه تیراندازی می کنند و مانع از کار آنان می شوند.

منابع محلی فلسطینی در 'جنین ' نیز گفتند که اشغالگران صهیونیست به روستای 'عانین' حمله کرده و در میان خانه های نزدیک دیوار حائل مستقر شدند. آنان همچنین به چندین منزل یورش برده و آنها را بازرسی کردند./982/ب102/د

ارسال نظرات