۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۴۶۱۸۱۳
فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران:

برنامه‌های هفته بسیج با شعار انقلابی‌گری برگزار خواهد شد

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در تشریح برنامه‌های هفته بسیج، گفت: برنامه‌های هفته بسیج با شعار انقلابی گری برگزار خواهد شد.
علي نصيري سپاه قرچك

به گزارش خبرنگار خبرگزرای رسا، سردار علی نصیری، فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران، امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج در سپاه سیدالشهداء(ع) برگزار شد، گفت: در روز اربعین حسینی ما شاهد پیاده روی نمادین و خودجوش مردم استان تهران به سوی کربلای ایران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) هستیم.

وی افزود: پیاده روی اربعین حسینی در تهران نشان داد این مهم به یک حرکت پرشور ملی تبدیل شده است در همین راستا اقدامات و تدابیر لازم برای رفاه و آسایش جاماندگان حسینی از سوی نهادها و دستگاه‌های ذی ربط در نظر گرفته شده است.

نصیری با بیان اینکه این راهپیمایی از میدان امام حسین(ع) آغاز می‌شود و جمعیت به سوی شهرری می‌آیند، ابراز کرد: سپاه سیدالشهداء(ع) تدابیر لازم برای استقبال گسترده از زائران حسینی در نظر گرفته است.

وی افزود: ایستگاه‌های صلواتی، پارکینگ برای وسایل نقلیه، وسایل نقلیه برای ایاب و ذهاب افراد، اقدامات بهداشتی و تدابیر امنیتی با مشارکت دستگاه‌های مربوطه برای رفاه زائران پیش بینی شده است.

نصیری درباره برخی از برنامه‌های زود هنگام سپاه سیدالشهدا(ع) هفته بسیج، تصریح کرد: سپاه در 26 آبان همایش 4 هزار نفری بسیجیان را با حضور سردار نقدی در حرم مطهر امام راحل برگزار خواهد کرد تا بسیجیان با آرمانهای امام راحل تجدید میثاقی دورباره داشته باشند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به برنامه های هفته بسیج گفت: نخستین روز هفته بسیج با اربعین حسینی مقارن شده است به همین مناسبت شعار نخستین روز هفته بسیج، بسیج، پژواک ندای حضرت زینب(س) نامگذاری شده است.

وی افزود: با همت سپاه سیدالشهدا(ع) قرائت سراسری خطبه خوانی حضرت زینب(س) در نخستین روز هفته بسیج برگزار می‌شود و در روزهای دیگر نخبگان فرهنگی بسیجی در مدارس حضور یافته و به تبیین و گفتمان انقلاب گری خواهند پرداخت.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران اضافه کرد: حضور نخبگان سیاسی و فرهنگی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه با تبیین انقلابی گری، برگزاری جشنواره علمی در مراکز علمی، برگزاری نمایشگاه‌ قطب‌های صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی، مشاوه وسیع به جوانان با حضور کارآفرینان و برترین‌های طرح اقتصاد مقاومتی از دیگر اقدامات سپاه در هفته بسیج به شمار می‌رود.

نصیری در ادامه با بیان اینکه همه برنامه‌های هفته بسیج با شعار انقلابی گری برگزار خواهدشد، اظهار داشت: یادواره شهدا، آبروی محله، عطر افشانی مزار پاک شهدا، شرکت بسیجیان در میعادگاه‌های نماز جمعه و برگزاری نمایشگاه‌ و همایش مبارزه با اشرافی‌گری و فساد را از دیگر فعالیتهای سپاه در هفته بسیج بیان کرد./813/201/ب2

 

ارسال نظرات