۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۴۶۱۸۵۷
معاون آموزش ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خبر داد:

برپایی موکب‌های نماز در مسیر پیاده‌روی اربعین

جعفری گفت: فعالین کانون‌های فرهنگی هنری با حمایت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، امسال برای نخستین بار، موکب‌های نماز را در مرزهای منتهی به پیاده‌روی اربعین –مهران، چزابه و شلمچه- برپا کرده‌اند.
محمد رضا جعفری معاون آموزش ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد

به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری  رسا به نقل از شبستان، محمدرضا جعفری گفت: راهپیمایی اربعین در عصر کوشش و برنامه‌ریزی گسترده استکبار با استفاده از تمام امکانات برای مبارزه با دین، در مسیر رشد قرار گرفته است.

راهپیمایی اربعین «نه» به استکبار است

وی افزود: راهپیمایی باشکوه اربعین با حضور پیروان ادیان مختلف «نه واقعی و همیشگی» مظلومان و مستضعفان به مستکبران و زورمداران است.

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خاطرنشان کرد: فعالین کانون‌های فرهنگی هنری امسال برای نخستین بار، موکب‌های نماز را در مرزهای منتهی به پیاده روی اربعین –مهران، چزابه و شلمچه- از 15 روز پیش برپا کرده‌اند و  این موکب‌ها 5 روز پس از اربعین نیز ارایه خدمات می‌کنند.

فعالین کانون‌های مساجد پرچم‌دار برپایی اقامه نماز هستند

وی با بیان اینکه فعالین کانون های فرهنگی هنری مساجد پرچم دار برپایی اقامه نماز در مسیر پیاده روی اربعین هستند، اضافه کرد: مساجد بین راهی نیز به همت فعالین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این راستا آماده شده‌اند.

جعفری گفت: برپایی موکب‌های نماز با تلاش فعالین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و حمایت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد انجام شده است./836/د102/ل

ارسال نظرات