۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۴۶۱۸۶۱

میثاق جمعی خادمان اربعین مازندران در کربلای معلا

خادمان اربعین حسینی مازندران در کربلای معلا برای خدمت رسانی بهتر به زائران سیدالشهدا(ع) میثاق خدمت بستند.
اربعین اربعین اربعین اربعین اربعین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با شروع رسمی پذیرش و اسکان زائران در دو موکب فاطمه الزهرا(س) و الشباب العلویون مازندران، خادمان مازندرانی این دو موکب در شهر کربلا و در محل اسکان این زائران، میثاق خدمت به زائران حسینی بستند.
محمد حسین طبرستانی، مسؤول ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از آرزوهای ما برای خدمت به زائران سیدالشهدا(ع) در این سفر برآورده شد، گفت: شما علاوه بر اینکه زائر سیدالشهدا(ع) هستید، افتخار پوشیدن لباس خدمت هم به دست آوردید و این توفیق با عنایت صاحب این ایام نصیب ما شده است.

وی افزود: خدمت به زائران حسینی شرف و افتخار ما است و این شرافت سرمایه بزرگ معنوی به لحاظ عنایت امام حسین(ع) نصیب ما شد.

مسؤول ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا مازندران ضمن تاکید براین نکته که اربعین وعدگاه لبیک گویان به سیدالشهدا(ع) است، گفت: اولویت ما رضایت زائران است و تمام تلاش ما باید برای رضایت زائران سیداالشهدا(ع) باشد.
وی افزود: تمام تلاش ما برای برطرف کردن نقاط ضعف است تا خدمت رسان بهتر به زائرین صورت گیرد.

طبرستانی با اشاره به کمبودهای امکانات و مشکلات پیش آمده در اجرای برنامه ها، تصریح کرد: امسال برخلاف سالهای قبل بسیاری از زائران زودتر برای زیارت اربعین در کربلای معلا حضور پیدا کردند و خواستار امکانات برای اسکان شده بودند در حالی که خادمان در حال آماده سازی امکانات و سخت درگیر کار بودند.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم گیری اعلام شده در ستاد، پذیرش زائران از 26 آبان پیش بینی شده بود اما با توجه به مشکلات زائران، علیرغم کمبود امکانات ستاد، پنج روز زودتر اقدام به پذیرش موقت و سپس دائمی زائران صورت گرفت.

مسؤول ستاد اربعین راهیان کربلا از اجرای مراسم ویژه اربعین و عزاداری سیدالشهدا(ع) با سخنرانی وعاظ و مداحان برجسته کشور از 25 آبان به مدت 5 شب خبر داد.

وی ادامه داد: در ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا و مواکب فاطمه الزهرا(س) و الشباب العلویون در حال حاضر در کربلای معلا دویست خادم در بخشهای مختلف مشغول به خدمت رسانی هستند./1313/202//ب2

ارسال نظرات