۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۴۶۱۸۷۴
مشاور فرماندهی سپاه صاحب الامر قزوین:

کسانی که خود را از صحنه‌های سیاسی کنار می‌کشند ضد ولایت فقیه هستند

مشاور فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با بیان اینکه کسانی که در عمق مسائل فکر نمی‌کنند و خود را کنار می‌کشند در حقیقت بر ضد نظام و ولایت فقیه عمل می‌کنند، گفت: ما باید نسبت به مسائل جامعه خود حساسیت نشان دهیم و سکوت نکنیم تا برخی به راحتی نتوانند به ارزش‌های جامعه ضربه بزنند این وظیفه ما است.
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، مشاور فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین امشب در حسینیه شهید شالی قزوین با اشاره به حساسیت مردم نسبت به مسائل کشور، گفت: انسان‌ها در جامعه به دو گونه هستند یا انقلابی هستند و یا ضد انقلاب از این جهت آن کسی که انقلابی است باید نسبت به مسائل کشور و استان خودش هم حساسیت داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هر شخصی باید در جریان مسائلی که در استان خودش رخ می‌دهد آگاهی و اطلاع داشته باشد افزود: عدم حساسیت نسبت به مسائلی که در کشور و استان اتفاق می‌افتد موجب می‌شود عده‌ای از اخلال گران در جامعه انحرافاتی را ایجاد کنند که در نهایت منجر به آسیب رساندن به باورهای اعتقادی مردم شود.

مشاور فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با بیان اینکه کسانی که در عمق مسائل فکر نمی‌کنند و خود را کنار می‌کشند در حقیقت بر ضد نظام و ولایت فقیه عمل می‌کنند، اظهار کرد: ما باید نسبت به مسائل جامعه خود حساسیت نشان دهیم و سکوت نکنیم تا برخی به راحتی نتوانند به ارزش‌های جامعه ضربه بزنند این وظیفه ما است.

وی در ادامه  اضافه کرد: سکوت مردم نسبت به مسائل بنیادی جامعه منجر به بروز حادثه‌ای مانند حماسه کربلا خواهد شد در صحنه کربلا بسیاری از افراد حضور نداشتند و خود را کنار کشیده بودند و سکوت کرده بودند اما در این حادثه شریک بودند یاران امام حسین(‌ع) دوستدار امام و حضرت علی(‌ع) بودند و با یزید و یزیدیان هم دشمن بودند اما شریک خون امام حسین(ع) بودند.

نخبگان و خواص سیاسی مراقب گفتار و کردار خود باشند

حجت الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به جریان تاریخی توابین خاطرنشان کرد: کسانی که در صحنه حاضر نشدند و سکوت کردند در جریان قیام توابین خود را ملامت و سرزنش کردند و اظهار ندامت و پشیمانی داشتند که چرا به یاری امام و یارانش نرفتند و سکوت کردند اگر آنها امام را یاری می‌کردند به طور قطع حادثه کربلا به وجود نمی‌آمد.

وی در پایان گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری انسان انقلابی کسی است که با شجاعت و شهامت فریاد خود را سر دهد و در برابر حوادث سکوت نکند نخبگان و خواص سیاسی جامعه هم باید مراقب کار و حرف خودشان باشند ملت ایران باید با یکدیگر متحد و همدل باشند اگر مردم با یکدیگر اتحاد داشته باشند هرگز وسوسه‌های خناس و سیاست‌مداران ظالم و اخلال‌گر اثری نخواهد کرد./873/202/ب2

ارسال نظرات