۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۴۶۱۹۴۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

رعایت قانون لازمه انجام فعالیتهای فرهنگی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان رعایت قانون را لازمه انجام فعالیتهای فرهنگی عنوان کرد و گفت: متولیان فرهنگی با انجام وظیفه خویش، باید پاسخگوی نیاز اصحاب فرهنگ و هنر باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حمید رضا حنان، ظهر امروز در نشست هم اندیشی با حوزه معاونت فرهنگی و هنری این اداره کل با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به فرهنگ، گفت: انجام فعالیتهای فرهنگی و هنری از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت قوانین در انجام فعالیتهای فرهنگی، افزود: این امر در جهت کم کردن مسائل حاشیه ای و مقابله با حساسیتهای احتمالی ضروری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خطاب به مجریان فعالیتهای فرهنگی و هنری، اظهار داشت: در انجام فعالیتهای فرهنگی باید قوانین و چارچوبهای مشخص شده رعایت شده و از آن تخطی نشود.

وی با تأکید بر اینکه در انجام فعالیتهای فرهنگی باید از سلیقه های شخصی دوری کرد، اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که مسائل حاشیه ای سدی در برابر انجام فعالیتهای فرهنگی باشد.

حجت الاسلام حنان بیان داشت: برای انجام فعالیتهای فرهنگی و به سامان رساندن مسائل فرهنگی باید دغدغه های بیرونی و خارج از بدنه فرهنگ و هنر در اجرای برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.

متولیان فرهنگی در برابر نیاز اصحاب فرهنگ و هنر پاسخگو باشند

وی با بیان اینکه دستگاه ها و متولیان فرهنگی در برابر نیازهای اصحاب فرهنگ و هنر باید پاسخگو باشند، ادامه داد: در اجرای برنامه های فرهنگی باید از ارزشها حفاظت و صیانت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر پایبندی به ارزشهای اسلامی و مورد تأیید نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: مهم ترین دغدغه متولیان فرهنگی باید توجه به این مهم باشد.

وی یادآور شد: با استفاده از فرصتهای فرهنگی و تقویت برنامه ها باید در جهت تقویت پایه های نظام و مقابله با تهدیدات فرهنگی اقدام کرد./9459/203/ب2

ارسال نظرات