۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۴۶۱۹۵۱
سردار نقدی:

امروز صدای شکسته شدن لیبرال و دموکراسی غرب و آمریکا به گوش می‌رسد

سردار نقدی با بیان اینکه امروز متأسفانه برخی دم از سازش و تسلیم در برابر آمریکا سر می‌دهند، گفت: این در حالی است که امروز صدای شکسته شدن لیبرال و دموکراسی غرب و آمریکا به گوش می‌رسد.
سردار نقدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تجدید میثاق چهار هزار بسیجی استان تهران در حرم مطهر امام راحل با شعار انقلابی‌گری امروز برگزار شد.

بر اساس این گزارش، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین با ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار انقلاب اسلامی بار دیگر با آن امام سفر کرده تجدید میثاق کرد.

در ادامه این مراسم سردار نقدی به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به اینکه قدمت تشکیل نهاد بسیج مستضعفین به 37 سال رسیده است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با فکر و اندیشه عمیقی که داشتند فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند و امروز بسیجیان مدافع این نهاد مقدس و مطیع امر ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به رشد و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی که همگی با ایستادگی و مقاومت در مسیر آرمانهای امام راحل محقق شده است، ابراز کرد: پیاده روی اربعین تجلی‌گاه اتحاد و انسجام مسلمانان و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) است، روزی در عراق زیارت کردن و روضه خواندن ممنوع بود اما امروز عظمت و دلداگی به اهل بیت(ع) در آن مکان مقدس بروز و ظهور یافته است.

نقدی با تأکید به وجود اتحاد در بین مسلمانان، بیان داشت: از مهم‌ترین اهداف بسیج ایجاد اتحاد و انسجام در بین مردم و تبعیت از ولی امر مسلمین و دشمنی با مستکبران جهانی است، امروز با تشکیل نهاد مردمی بسیج در کشور عراق مناطق اشغال شده آزاد و به مردم آن مناطق بازگردانده شده است.

وی افزود: تشکیل بسیج تنها به کشور ایران و عراق منحصر نمی‌شود، بلکه امروز در کشورهای لبنان، سوریه و عراق ما شاهد نیروی مردم بسیجی هستیم که با دشمنان مبارزه می‌کنند و نیروهای حزب الله مصداق واقعی بسیج در لبنان است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به کلام امام راحل که فرمودند: جنگ تحمیلی ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت، گفت: امروز بیداری اسلامی مصداق همان کلام گوهربار است، ایشان عدم وابستگی به دیگر کشورها را به ما آموختند.

وی افزود: پیشرفت ملت در عرصه صنعت، تسهیلات، پژشکی و ... مرهون رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب و مقاومت و ایستادگی ملت به شمار می‌رود.

نقدی با اشاره به اینکه صدای شکسته شدن لیبرال و دموکراسی غرب و آمریکا به گوش می‌رسد، گفت: زمانی امام راحل فرمودند: صدای شکسته شدن استخوان‌های کمونیسم به گوش می‌رسد؛ امروز این کلام در وصف لیبرال و دموکراسی آمریکا صادق است.

وی افزود: امروز آمریکا به عنوان یک کشور ورشکسته به شمار می‌رود و طی 37 سال با نیرنگهای سیاسی و اقتصادی نتوانست به اهداف شوم خود بر علیه ایران دست یابد و این بیانگر ذلالت و عدم توانایی آنها در زورگویی و تجاوز است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: امروز متأسفانه برخی دم از سازش و تسلیم در برابر آمریکا می‌زنند در حالی که ایران امروز در اوج قدرت و اقتدار قرار گرفته و هرگز همانند گذشته نیست./813/201/ب2

ارسال نظرات