۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۴۶۱۹۶۷

طعم تبلیغ دین در عرصه بین الملل

شاید برای تان قابل تصور نباشد که شما را برای سخنرانی در یک کنفرانس مهم دعوت کنند اما پول کرایه ماشین نداشته باشی و مجبور باشی چند ساعت پیاده بروی برای این که بتوانی به عنوان یک شیعه از سنگر دین دفاع کنی.
تبلیغ بین الملل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نویسنده کانال سوزن بان در مطلبی با عنوان «طعم تبلیغ دین در عرصه بین الملل» به نمونه ای از سختی های تبلیغ در این عرصه اشاره کرده است.

وی نوشت: معمولا آنچه در ذهن افراد از فعالیت تبلیغی در کشورهای دیگر هست، مسافرت و آشنایی با فضاهای جدید است اما در این میان شرایط و وضعیت هایی هم وجود دارد که سختی های این مسیر را نشان می دهد.

دیروز با یکی از دوستانم که در یکی از کشورها فعالیت دارد صحبت می کردم می گفت صاحبخانه به در خانه مان آمده تا کرایه خانه را بگیرد اما من فقط سه دلار بیشتر نداشتم...

اگر این موضوع را برای کسی تعریف کنی اولین چیزی که می پرسد این است که مگر نهادهای ایرانی کمک نمی کنند که در جواب آنها باید گفت: smileysmileysmiley

من کسانی را سراغ دارم که در برخی کشورها، دو سه هفته حتی پول خرید یک عدد نان را نداشته اند. شاید برای شما قابل تصور نباشد که شما را برای سخنرانی در یک کنفرانس مهم دعوت کنند اما پول کرایه ماشین نداشته باشی و مجبور باشی چند ساعت پیاده بروی برای این که بتوانی به عنوان یک شیعه از سنگر دین دفاع کنی.

این ها طعم واقعی تبلیغ دین در عرصه بین الملل است... طعم واقعی

برای این مجاهدان ناشناخته نیز در این ایام دعا کنید./916/ 102/ع

ارسال نظرات